בתשובה לטלי, 17/02/03 1:26
מכירת ביציות 130299
"באשר להשוואה אפשרית לזנות, אשר גם בה מוכרות נשים את גופן תמורת ממון, חשוב לזכור כי המטרה בכל זאת משנה."

במערכת הערכים שלי, דווקא המטרה של זנות מצד הלקוחות היא לא פסולה במיוחד. למה אני בכל זאת רואה בעייתיות בזנות? אני חושב שבגלל שהנשים מוכרות לא רק את גופן, אלא גם את "נשמתן", במובן מסוים.

עם כל שאר מה שכתבת אני מסכים.
מכירת ביציות 130323
זאת אומרת שלדידך המטרות "הבאת ילדים לעולם" ו"סיפוק מיני" שוות מוסרית?

(רק מנסה להבין את מערכת הערכים שלך).
מכירת ביציות 130432
טלי כתבה על כך שמקובל כלגיטימי לפגוע בגופך בכל מיני עבודות, קרי גם תמורת כסף. אחר כך היא רמזה שאולי זנות אינה לגיטמית בגלל המטרות. אילו מטרות יכולות להיות כאן לא לגיטימיות? המטרה של הזונה היא להרוויח כסף, וזה כאמור לגיטימי. אני מניח שהמטרות של הצד השני בעסקה הן המפוקפקות. אם אנו מסתכלים על מטרות הצד השני בעסקה, מה הן יכולות להיות במקרה (הלגיטימי) של עבודות הפוגעות בגוף? כל מיני, כל מה שרוצה המעסיק להפיק מהעובד (נניח, בניית בית).

הבאת ילדים לעולם אינה במשוואה הזו.
מכירת ביציות 130448
זאת אפשרות. אני דווקא מבין את המשפט אחרת: *ההשוואה* בין מכירת ביציות לזנות לא נכונה, בלי להכנס לשאלה אם הזנות לגיטימית, בגלל שהמטרה במקרה של מכירת ביציות (הבאת ילדים) היא זאת שנותנת למעשה את ערכו. ז"א, לא רק האקט עצמו נלקח בחשבון, אלא תכליתו.
מכירת ביציות 130956
לי בכלל צרמה כל ההשוואה בי תחלואה תעסוקתית לבין הטלת מום עצמי.
נכון ששניהם מסתכמים בפגיעה גופנית, אולם אין בינהם קשר, הראשון הוא רעה שמנסים למונעה ולהפחיתה וודאי שאינה מרצון, בעוד שהשניה היא רצונית ועפ''י ההצעה של החוקרים הנכבדים גם רצויה.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים