לו הייתי עפרה 137756
על פניו, נראה שלמפרסמים גדולים יש אינטרס בהמשך קיומו של ערוץ 10, עד כדי "מתן בסתר" בדמות רכישת זמן פרסום בכמויות ומחירים גבוהים-מריאליים. מצד שני, חלק מהמפרסמים הגדולים הם גם בעלי-מניות בזכייניות ערוץ 2...
מ''ש 138072
ואמנם, סמנכ"ל השיווק של "ביטוח ישיר" קרא למפרסמים להגביר את הפרסום בערוץ 10 בתקופה הקרובה, והודיע כי "ביטוח ישיר" תגביר את פעילותה הפרסומית בערוץ בכ-‏15 אחוז בחודשים הקרובים.

גם קוקה קולה 139377
החליטה להגדיל ב30% את תקציב הפרסום שלה בערוץ 10, כדי לעזור לו לשרוד, ולהבטיח שמחירי הפרסום לא יעלו בחזרה לרמה בה היו לפני השקתו של הערוץ.
אאל"ט קוקה-קולה היא גם בעלת מניות בזכיינית ערוץ 2 - "קשת".

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים