בתשובה למיץ פטל, 27/03/03 18:59
מ''ש 138072
ואמנם, סמנכ"ל השיווק של "ביטוח ישיר" קרא למפרסמים להגביר את הפרסום בערוץ 10 בתקופה הקרובה, והודיע כי "ביטוח ישיר" תגביר את פעילותה הפרסומית בערוץ בכ-‏15 אחוז בחודשים הקרובים.

גם קוקה קולה 139377
החליטה להגדיל ב30% את תקציב הפרסום שלה בערוץ 10, כדי לעזור לו לשרוד, ולהבטיח שמחירי הפרסום לא יעלו בחזרה לרמה בה היו לפני השקתו של הערוץ.
אאל"ט קוקה-קולה היא גם בעלת מניות בזכיינית ערוץ 2 - "קשת".

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים