בתשובה ליוצאת שרות לקוחות וכו', 08/04/03 0:14
שתביני 139548
אני עברתי גיבושון שכזה די בקלות, אך מצאתי את עצמי בלתי מתאים בעליל לעבודה הסיוטית הזאת, לאחר ארבעת החודשים הנוראיים בחיי (פיטרתי את עצמי, או במילים אחרות - התפטרתי עם חיוך גדול של הקלה על הפנים).

אין שום קשר בין הגיבושון הזה לבין התאמה למקום העבודה. זה סתם משחק אקראי שכזה. שיזרקו קוביה במקום, לדעתי הם יזכו לתוצאות אמינות יותר.
ברור 139555
שאין כל קשר. אבל ככה החברה כנראה מרגישה יותר טוב בקשר לעצמה, שעשתה את המקסימום להבטיח שכמה שפחות אנשים ינשרו אחרי הקורס. בקשר לסיוטיות שלה - תלוי מה ותלוי איפה.
ברור 139556
וגם תלוי למי.
שתביני 139582
תיאוריה קונספירטיבית למחצה, שלא נשמעת לי סבירה במיוחד, אבל מה אכפת לי: אולי הגיבושון הוא נסיון להעלות את יוקרת העבודה בעיני העובדים החדשים.
שתביני 139830
דווקא נשמע לי יותר מסביר.
מתאים לאופיו של הישראלי כמו שידרוג למידרוג.
שתביני 140081
תודה. הנה למה זה לא נשמע לי סביר: האקפט שיכול להיות לגיבושון על תדמית העבודה לא ישרוד היטב, אני מנחש, את שלושת ימי העבודה הראשונים. את הכסף שהחברה משיקיעה בתהליך המיון הם היו יכולים להשקיע בתוספת למשכורת, והאפקט על תדמית העבודה היה יותר משמעותי. או, אם להיות קצת פחות ציני, להשקיע את הכסף בפעולות גיבוש לעובדים (שכבר עובדים) בנוסח ימי הזוהר של ההייטק.
שתביני 140135
אני לא בטוח בכך. נכון שהעובדים ידעו מה בדיוק שווה העבודה שלהם תוך זמן קצר וזניח, אבל סמל הסטטוס שמתלווה לעבודה מקורו באותם אנשים שלא התקבלו. תגובות נוסח ''וואו, שמעתי שממש קשה להתקבל לשם. אפילו הדודה שלי, ברכה, לא הצליחה - והיא ממש חכמה'' עשויים, כך נדמה לי, להפוך את המקום ליוקרתי יותר, או לפחות למביך פחות - עם קשר מיקרי בלבד לערכו הממשי.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים