בתשובה לצחי ברזיק, 12/04/00 12:44
הופה הופה! 14398
מכיוון שאני מחשיב את עצמי כרגע כעל מישהו שיש לו כימעט את אותם דיעות של עידו מה שמו
אני יגיב על הערה זאת במקומו
א.זה ממש לא משנה של מי השיר הזה,הכוונה של שם המאמר לא היתה כוונה עובדתית אלא סמלית
ב.כשאתה אומר כוכב פופ אתה צריך להיזהר,כי בסופו של דבר רוק ופופ הם לא שני דברים שסותרים,רוק בסופו של דבר נבע מפופ,פופ הוא מושג כללי מדי,והוא הולך איתנו לאורך כל התקופות עם שינויים מחרידים,אלביס היה אולי כוכב פופ אבל הוא בהחלט בימן את לידת הרוק
או את הרוק אנד רול אם תרצה
אי אפשר להגיד שדיפ פרפל ולד זפלין הם להקות שקבעו עידן מסוים,אם כבר תגיד בלאק סבאת' שהתחילו משהו רציני,דיפ פרפל ולד זפלין הם סתם המשך מעצבן ומקורתע של בלאק סבאת',בקשר לגאנז ולמטאליקה-אלה לא היו להקות שסימלו שום דבר,אלה שני להקות שזכו להצלחה מסחררת רק ב-‏91 כשנירוונה עלו,זאת היתה תקופה כזאת שהיתה תלויה בקורט קוביין,אקסל רוז והטפילד שני המצ'ואיסטים המתלהבים שרק חיפשו כסף ותהילה נחשבו לשאריות שקורט קוביין השאיר לאחר שהוא התאבד
ג.ההשפעה העיקרית של נירוונה היא בכך שהרגש מנצח את המקצועיות,לא משנה כמה מקצועיות תהיה לך במוסיקה(לדוגמא-הלהקה דרים ת'יאתר) בחיים לא תצליח להגיע לאן שנירוונה הגיעו
מוזר שהזכרת דווקא את סטיירווי טו הבאן ביגלל שזה השיר היחידי שביגללו מישהו מכיר ביכלל את לד זפלין
ולד זפלין תיזכר רק ביגלל השיר הזה,כראוי ללהקה שהשיר היחידי שהיא תיזכר ביגללו הוא שיר שסותר את השירים האחרים שלה
זה השיר היחידי שהוא לא הארד רוק בכל התקליטים שלהם,בסופו של דבר ראינו לאן להקות כאלה מתקדמות(לדוגמא-ברייאן מיי של קווין,דוויד בואי,בון ג'ובי וכו)

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים