בתשובה לכליל החורש נאורי, 03/06/03 21:10
לא, 150981
העניין הם החמסה היא שהיא עברה רדוקציה משמעותית.
לכן אי אפשר לעשות גזירה שווה בינה הקמעות של הרב כדורי בבחירות 99, לדוגמא.
החמסה היא היום פריט אופנתי. כמו הכלב עם הראש המתנדנד, זה ששמים אותו על יד הגה המכונית.
בנוסף, יש להבחין בין קמע אשר יוצר מחוייבות בין המקבל לנותן, לבין פריט אשר איננו יוצר מחויבות כזאת. ואם יטען הטוען שמחויבות כזאת אכן קיימת בדעתם של הפרמיטיבים, או אז אני אענה לו שאף הפרמיטיבי ביותר לא חושב כך, באותו אופן בו הוא לא חושב שאכילת פיצה בדוכן של קמפיינר בפריימריס של מפלגה גדולה מחייבת אותו להצביע לאותו מועמד.
החמסה חולקה בצורה של מחזיק מפתחות... בחייאת ראבק.
אני קורא את התגובות של האנשים ומגיע למסקנה שחלקם מנותקים טיפונת מההויה של אותם אנשים אשר בשמם הם מדברים.
לא, 151028
אני קורא את תגובותיהם של אנשים, ואני רואה איפה ואיפה והתגוננות יתר. (לא כולל את התגובות שלך, נדמה לי שרק אתמול בלילה התחלת להגיב..?)

וגם התעלמות מעובדות, וגם, כן, אולי בורות וחוסר היכרות, אבל אי אפשר לצפות מכל המשתתפים להיות בקיאים באמונות, קרא להן תפלות או לא, של תתי-ציבורים שונים בציבור הישראלי.
לא יודעת מה היה אתמול בלילה 151334
(עכשיו כבר שלשום) אבל אם כבר, אז _חזרת_ להגיב. לא התחלת...

________
העלמה עפרונית, קצת קטנונית.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים