בתשובה לזה, היפאני, 27/07/03 4:37
שני עולמות שונים 160032
התגובה שלך רואה את הצורניות של הסכסוך במקום לראות את התוכן, בעוד שאצלי הצורניות לא חשובה כלל. אני אשמח להיות באמצע הקונצנסוס. הדעות שלי, ובודאי קיומי אינן נובעות מהצורך שלי להיות קיצונית, וגם לא מקיומו של קיצוני בצד השני. אשמח להיות תחת גפני ותחת תאנתי כאשר זה יתאפשר.
שני עולמות שונים 160041
ממש לא.
אני אישית דווקא לא דוגל בשיטת ''הסוף למלחמות בשיטת ג'ון לנון'' ואיני רואה קץ לסכסוך המקומי שלנו בעתיד הנראה לעין.

מצחיק שאת מתיחסת לרובד המופשט של הבעיה היות וכאן לדעתי האשמה מונחת דווקא על כתפיך.
גישה אורוולית של ''יהודי - טווווב, ערבי - רעעעעע'' (נא לדמיין מבטא של כבשה מצויירת), היא גישה פשטנית וכוחנית.
איני מוצא שום תוכן באידיאולגיה אשר מנסה לעצב את עתידנו על פי צורת אבר המין הזכרי ולא על סמך רעיונותיהם וגישתם של הפרטים החיים באותה חברה.
כמובן שתשמחי להיות באמצע הקונצנזוס כל עוד יהיה מדובר בכך שההר בא אל מוחמד, אין לכך שום משמעות.
זכות הקיום אליה התייחסתי היא רעיונית ולא פיזית. הקבוצה עליה את נמנית יכולה לפעול כל עוד יש מידה מסויימת של סלחנות כלפיה מצד הציבור המתון יותר.
סלחנות זו נובעת לא מעצם ההסכמה עם שיטתך (האמת היא שאם אותם הדיוטות היו מבינים את כוונותיכם האמיתיות הם היו משנים את דעתם), אלא מעצם העובדה שהקיצונים בצד השני במעשיהם מכשירים את קיומך הרעיוני.
כמובן שהתופעה היא דו סטרית ומעשים שננקטים על ידי המלאכים הנרדפים בצד שלך משמשים אמתלה מצויינת לתמיכת הרחוב הערבי בפעולות החמאס ושות'.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים