בתשובה להאייל האלמוני, 14/08/03 23:27
יעדיפו מאמר של גבלס ובלבד שלא שלך? לא הגזמת קצת? 163721
היא היתה צריכה לכתוב "כבר יעדיפו מאמר של מיכאל שרון . . ." (:
יעדיפו מאמר של גבלס ובלבד שלא שלך? לא הגזמת קצת? 163734
הגזמתי. וודאי שלא הייתי צריכה לכתוב "גבלס..". לא מצאתי באותו רגע מישהו מאוס ומשוקץ מספיק.

אגב, ובלי קשר ישיר: באחד מגלגולי הקודמים כאן חיקיתי מספר אלמנטים מסגנונו של מיכאל שרון, ועד מהרה הועלתה ההשערה כי אכן שרון הנני. האנשים כאן, חכמים ככל שיהיו, הם מותנים-פבלובית באורח משעשע למדי.
מתי מישהו אמר שאת מיכאל שרון? 185727
מתי מישהו אמר שאת מיכאל שרון? 186106
מה קרה שנזכרת? מאז זרמה הרבה וודקה... זה היה כשהייתי (ה)יושקו של (ה)פופק. הנה מקום אחד: תגובה 121717.
מה, יושקו זה *את*? 186199
כן, בין שאר ניקים. מה ההתרגשות (ההדגשה)? 186762
כי לא ציפיתי 187466
היה לי ברור לגמרי שיושקו הוא מגיב גבר, וגם בפתיל עם התגובה ששלחת אותי, חשבו שזה יכול להיות אחד מכמה מגיבים גברים (אילנות גבוהים, לדעתי). פשוט הצלחת להפתיע אותי. דרך אגב כל הניקים האלה - למה את עושה את זה?
האמת היא שחשבתי שתעני לי 189416
תגובה 187466
האמת היא שחשבתי שתעני לי 189803
ראיתי שיש תגובה חדשה ב''שינויים במדיניות האייל הקורא''.
פתחתי בתקוה שסוף סוף יש כאן תמונה ממפגש האילים של חנוכה, ומה שמצאתי זה את שניכם.
לא מעניין.
האמת היא שחשבתי שתעני לי 189855
התמונות שמורות במערכת.
האמת היא שחשבתי שתעני לי 189958
והן נגישות לבני תמותה?
האמת היא שחשבתי שתעני לי 189961
חברי המערכת הם בני תמותה?
האמת היא שחשבתי שתעני לי 189967
איפה ראית ששאלתי *עליהם*?
הסבר למתקשים 189968
בתגובה 189855 צויין שהתמונות שמורות במערכת.
בתגובה 189958 שאלת האם הן נגישות לבני תמותה.
בהנחה שתמונות השמורות במערכת נגישות לחברי המערכת, וכי חברי המערכת הם בני תמותה, התשובה לשאלתך היא כן.(1)

___
(1) אם כי לא ל*כל* בני התמותה.
הסבר למתקשים 189975
אי אפשר לכתוב תגובה אירונית באייל הזה. כל דבר מסבכים עם פלפולים.
אז אני מעדכן את שאלתי: האם יהיו התמונות בעתיד כלשהו, נגישות ל*כל* בני התמותה?
לא נביא אנוכי ולא בן נביא 189981
א.נכון, עובדה!
ב. האם תהיה בעתיד כלשהו, נגישוּת לאינטרנט (ועוד לאתרים עבריים) ל*כל* בני התמותה?
ג. ולשאלה שהתכוונת לשאול (אם אין לי בעייה בהבנת הנקרא בקריאת מחשבות): התמונות (לפחות חלקן) נשלחו למערכת, וההחלטה האם לפרסמן היא בידיה. בהסתמך על העובדות שאיכותן ירודה, שמצולמים שם אנשים אשר ביקשו שתמונתם לא תפורסם, ושמופיעה שם תמונתו של האייל האלמוני, ומדיניותו של הצ'יף בנושא "האייל כקהילה - כן או לא" ידועה, הרשה לי להמר שבמילה אחת התשובה מתחילה ב"למד" ונגמרת ב"אלף".
לא נביא אנוכי ולא בן נביא 189984
די מוזר שמופיעה שם תמונתי, היות ולא השתתפתי.
לכן אני מצטרף לדרישתו של "תגובה מס' 1600" להצגת התמונות לאלתר (עם כיסוי או טשטוש פניהם של אלה שלא רצו שתמונתם תפורסם) כדי להבין איך התרחש הפלא הזה.
לא נביא אנוכי ולא בן נביא 189987
אתה טוען שאני שקרן?
ועוד מתחבא מאחורי הטריק הזול של "כיסוי או טשטוש פניהם של אלה שלא רצו שתמונתם תפורסם", הרי אתה יודע שגם אתה נמנה עליהם.
לא נביא אנוכי ולא בן נביא 189989
לא אתה הוא השקרן, כי אם המתחזה שכנראה מציג עצמו בשמי. לכן חשוב לראות מי הוא.
ואיך אני יכול להימנות עם אלה שלא רצו שתמונתם תתפרסם, אם לא הייתי שם ולא הצטלמתי?
אבל אתה, לעומת זאת, *מאוד* מעניין, ממש מרתק 189918
חבל 190409
אם היית משאירה כתובת אמייל לא הייתי מדבר אליך מכאן ולא הייתי מביא את הסעיף לאדון 1600 העצבני
הפוזל, במומו פוזל 190411
אם אתה היית משאיר כתובת אימייל, אולי הגב' עם כאב הראש הכרוני היתה מעבירה לשם את כתובתה בלי להיחשף כאן לעיני הציבור (טוב, אם אתה מוכרח לדעת, הנה הכתובת שלה:
JudyNirMosesShalom@yediot.co.il )
תפסיק עם זה, בבקשה. 190426

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים