בתשובה לערן בילינסקי, 25/11/02 10:16
דו''ח על מצב האופניים בת''א 164761
הארץ: http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArt.jhtml?it...

מסלולי האופניים שהוכשרו ברחבי העיר הגבירו את השימוש בכלי תחבורה זה, אולם עדיין ישנן מספר בעיות: רק 20 ק"מ מתוך ה-‏100 המתוכננים הוכשרו. הקטעים "מקוטעים" מדי ואינם רציפים, והם אינם מתחברים למקומות מרכזיים כדוגמת התחנה המרכזית ואוניברסיטת תל-אביב. גם הקביעה של משה טיומקין - האחראי על התחבורה בעירייה כאילו שילוב אופניים עם מכוניות אפשרי רק בכבישים שהמהירות בהם מוגבלת ל-‏30 קמ"ש מוזרה בעיני. בסקוטלנד נסעתי ברחבי אדינבורו (ובערים נוספות) יחד עם מכוניות בנתיב צר (50-70 ס"מ?) שסומן בצבע אדום בצד הכביש, וגם עמדה לרשותי רחבה בקידמת הצומת כדי שיהיה לי יתרון על כלי הרכב הממונעים. בפריס אותו נתיב צר מוגן מצד שמאל על ידי אבני שפה (למשל ברחוב ריבולי המרכזי).
דו''ח על מצב האופניים בת''א 164981
ההסבר נעוץ באופיו של הנהג הישראלי, כמובן. וזה לפני שהנתיב המדובר יהפוך למקום חניה מקובל על הכל...
דו''ח על מצב האופניים בת''א 164991
אז מה דעתך על המודל הצרפתי - הפקעת כמטר מהכביש לטובת נתיבי אופניים ברחובות המרכזיים וחסימתם משמאל על ידי אבני שפה?
דו''ח על מצב האופניים בת''א 165010
לא יודע. יהיה מקום?
165294
נדמה לי שראיתי משהו כזה בבאר שבע. מצד שני, יכול להיות ‏1 שמדובר בסתם שיפוצים של איי תנועה, ככה שאף פעם אי אפשר לדעת.

1 כי לא ראיתי את זה ממשיך באופן עקבי או משהו. מצד שני, ממתי _זה_ אומר משהו?

_________
העלמה עפרונית, לא רוכבת על אופניים שזזות, וחבל.
אופניים זזים, עלמות זזות 165728

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים