בתשובה לאלי, 27/08/03 13:59
קצת קריאה בתנ''ך 166578
זרובבל כמובן רק שם את היסודות למקדש שהוא עצמו נבנה לאחריו אבל המקדש בדרך כלל נקרא על שמו.
קצת קריאה בתנ''ך 166818
אני מציע שכל פעם שמר אלי ישפץ את ביתו לחייב אותו מחדש באגרות של בנית בית חדש.
קצת קריאה בתנ''ך 166842
במקום להעיר הערות מטופשות על כלום עדיף שכבודו יטריח את עצמו להתייחס לדברי עליו ועל חבריו שונאי ישראל השואפים להשמדתה.
ומעבר לכך יש מקום להניח שבית המקדש כלל לא היה במקום הנקרא כיום הר הבית . יש סיבות מוצקות ביותר לחשוב שהמקום שעליו בנוי היום אל אקצא לא היה שום דבר יותר מהמזבלה הקדומה של ירושלים שממנה כנראה עלה מוחמד השמימה אם להאמין לסיפור המוסלמי .
נראה שאדריאנוס כאשר בנה את המקדש האלילי שלו בירושלים הוא לא עשה זאת על חורבות המקדש אלא במקום אחר .
ראו דיון מפורט מקיף ומשכנע ביותר בעניין הזה כאן :

קצת קריאה בתנ''ך 166866
תודה על הקישור.
אני יכול להתייחס לדברים שקשורים בי אבל צר לי לאכזב אותך למרות הכל אין לי שום קשר אישי עם אותם גורמים נוצריים אליהם התייחסת. בכל אופן הסכנה המיידית שאני מזהה כלפי העם היושב בציון נובע מפונדמנטליזם מוסלמי והמשת"פים בסו קולד שמאל. מעבר לכך החלת הריבונות הישראלית בהר הבית היה תורם לשלום באזור יותר מכל אירגון טרור שהשמאל היה טורח להמציא לו מדינה. זאת ועוד מיקומו של המקדש בהר הבית אם זה במיקום הנוכחי של המסגד או 200 מטר ימינה הוא פחות מעקרוני לכל אדם נורמלי. אני בהחלט בדעה שהערבים יתפללו במסגד שלהם ויתנו לנו להתפלל בבית הכנסת שלנו 200 מטר משם אבל הפונדמנטליזם שלהם ושלך מונע מחזון זה להתממש..
קצת קריאה בתנ''ך 166931
לא יודע אם יש לך או אין לך קשר אישי עם אותם גורמים נוצריים אנטישמיים או עם המשת''פים שלהם הממומנים בידיהם כאן בכל מקרה אתה בהחלט נשמע כאחד מתומכיהם.
גם לי אין התנגדות שיוקם בית כנסת בהר הבית אבל אם התוצאה היא רק פצועים והרוגים וגרוע מזה זה אינו שווה את זה.
קצת קריאה בתנ''ך 167363
אין לך התנגדות לתפילת יהודים בהר אבל אתה נכנע לטרור ולאלימות. דבר זה לא מעיד עליך בחיוב בכל אופן לא כאחד שיש לו עמוד שדרה.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים