בתשובה להאייל האלמוני, 02/10/03 13:58
אכן הצגה ברורה בהרבה של המצב? 173624
על דוח ועדת אור שמעת?

אכן הצגה ברורה בהרבה של המצב? 173710
ויש גם ספר:
קניתיו אך טרם הספיקותי לעיין בו :) 173968
עד עכשיו הספקתי לקרוא עד בערך פסקה 45 לשער 1
ומה שקראתי מדאיג מאוד
נראה שהועדה סמכה או על דיווחים של עמותת סיכוי למשגב עוד אחד מאותם "ארגוני זכויות אדם/אזרח" מפוקפקים מבחינתי או על עתירות שהוגשו כנגד המדינה שבהן נציגי המדינה קיבלו כנתון את קיומו של קיפוח (לפחות בעבר) או שהועדה מניחה ש אי שיוויון פרושו קפוח

רק בגלל שהוועדה ממחזרת את טענות הערבים (ומשת"פיהם) אין סיבה לקבל אותן

מה שדרוש זו דוגמה לאפלייה
משהו ספציפי שאפשר לנעוץ בו שיניים
קניתיו אך טרם הספיקותי לעיין בו :) 173970
לא שאני קונה את הטיעון שהקיפוח גרם למהומות אוקטובר. אבל יש קיפוח, בעיקר בחלוקת קרקעות. דוגמה: בימים אלה ממש מתפרסם בכל מקום מבצע לישוב הגליל, שבו מחלקים קרקעות חינם לאנשים, לבנית בתים צמודי קרקע. לא בדקתי, אבל אני חושבת ש"אנשים" זה אומר אנשים מהסוג היהודי.
מישהו פה מתנדב להיות ערבי, ולהגיש בקשה?...
אסתריקה 173985
את לא יהודיה?
אם כן - תתנדבי את.

אין להתיר לערבים לרכוש בעלות, או חכירה, על קרקע בארץ ישראל !

גמר חתימה טובה לכל היהודים.
סתם חולירה 173987
לכבוד יום הכיפורים הקרב, ולמען שמירת מינימום הכרחי של נימוס באתר, אתאפק מלומר לך את מה שעומד לי על קצה הלשון. ורק אבקש שלא תפני אלי בכלל, לא כאסתריקה ולא בכל שם אחר. תודה.
איילת ממוש 173991
את אולי לא יודעת, אבל נהוג לומר ''גמר חתימה טובה''. כשאומרים ''גמר חתימה טובה לכל היהודים'', וחוזרים על כך לא פעם ולא פעמיים, זה נשמע, איך לומר, קצת צורם, כאילו שאת רוצה שרק לנו יהיה טוב- וישרף העולם.

גמר חתימה טובה גם לך, ולכולם.
איילת ממוש 173995
אדם נוהג לברך את קרוביו, ידידיו, מכריו ושכניו. והעובדה שהוא עושה זאת אינה מחייבת, בהכרח, שהוא אדיש לגורלם של אחרים או שהוא מאחל להם שיישרפו.

זה פשוט לא טבעי לברך מי שאינו קרוב לך.
הרי לא תעברי ברחוב ותברכי את כולם ....

גמר חתימה טובב לך ולכל היהודים
איילת ממוש 173996
בתור אחד מהיהודים שאינו מרגיש קרוב לך אשמח לא לקרוא בכל פעם שאני לוחץ כאן על תגובה חדשה שאת מברכת גם אותי.
זה לא טבעי, זה צורם, זה ילדותי, זה מעיק.
אולג שייחט 173998
נושא המאמר הינו הגשת כתב אישום נגד ערבים שסייעו לרוצחיו.
ופה בארץ ישראל יהודים (ככל הנראה), בערב יום הכיפורים הקדוש:
שונאים זה את זה
משמיצים זה את זה
מביעים גועל - לא פחות מכך - זה מזה
בזים זה לזה
מעליבים זה את זה
מתנשאים זה על זה
ועוד ועוד

עכשיו ברור לכם מדוע עלינו לומר מדי יום ביומו: עוינו, פשענו וגו'

גמר חתימה לכל היהודים (למעט לך, יהודי עאלק)
אולג שייחט 174006
לא בנושא המאמר עסקינן, ולא הוא שיכשיר שרצייך.
ולא מניה ולא מקצתיה מטענותיך.
שנאה, גועל, בוז, עלבון, ובמיוחד התנשאות, הם תו ההיכר הסגנוני שלך, וזאת מבלי שיהא צורך להתיחס כלל לתוכן דברייך ודעותיך.
צריך אדם להיות חסר תודעה עצמית במידה משמעותית כדי לא לראות , איך בכל דיון בו הוא משתתף סגנונו שתואר קודם לכן משאיר שובל וולגרי.
אך על כל אלה הייתי סולח לך, כשם שהנני סולח לדוביכורדי, שכן ערב יום הכיפורים היום ויהודי הנני.
זו הצדקנות הנוטפת שמן זית באוש שמגדישה את הסאה.
זו הייתה מאז ומתמיד דרכו המאוסה והצבועה עד מיאטוס של ה'סמול' 174020
במקום להתמודד עם טענות ה'ימין' לגופן הם תוקפים את גופו של הדובר.
כך היה מאז ומתמיד, כך הוא כיום וכך נראה שימשיך להיות.
ושלא יבלבלו ל'סמול' את המוח עם עובדות וטענות קשות.

ייתמו חטאים מן הארץ ובא לציון גואל.
איילת ממוש 173997
האם הקרובים, הידידים, המכרים והשכנים שלך הם "כל היהודים"?

אם זה לא טבעי לברך את "כולם"- למה את מברכת את *כל* היהודים?
איילת ממוש 173999
פה זה אתר פומבי, לא אישי, ולכן נהוג ומקובל לברך את כל "בית ישראל" (נוסח זה במקום "יהודים" יותר נוח לך?)
לי נוח כשלך נוח 174005
ברכי את מי שאת רוצה, בדרך שאת רוצה.
ראי בג"ץ קאעדן/קציר 174037

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים