בתשובה ליריב מ, 15/10/03 14:52
אכן פיוס מאוס 175821
ובקשר ל-
''לדעתי, אין מקום לחשש להטיל דופי במוסלמים, ביהודים, או במי שלא יהיה. כולנו בני-אדם ולכולנו יש הרבה מאוד חסרונות''

הניסוח לא היה מוצלח. כוונתי היתה היא שמותר להטיל דופי בעמדות המוצהרות של מוסלמי אחד, או אפילו הרבה מוסלמים,
מבלי להחשד בחוסר הגינות - גם אם אתה לא מביא את הסיבות לאותן עמדות.
לדוגמא, אני בטוח למדי שתסכים שניתן להטיל דופי ב''כיבוש'' מבלי להביא את הסיבות לו.
אכן פיוס מאוס 175971
בתקופת אוסלו העליזה-תקופה של עליהום על המתנחלים. האמירה שהכיבוש חרא והמתנחלים מכשול וכו'... היא גם אמירה בעייתית-שוב בגלל ההקשר והפרשנויות שיכולות להיווצר ממנו. בכל זאת אני לא זוכר ממש אווירה של איומים על מתנחלים.
אכן פיוס מאוס 176016
אני חושב למען האמת ובמחשבה שנייה-כפי שכבר הסברתי-שהבעייתיות בתיאור ה"סינטתי" של מנטליות מוסלמית דמונית באקלים התרבותי של ישראל 2003 היא בעייתיות אמיתית, אך לא כל כך רלוונטית לכתבה הזאת גם בגלל שהיא מדברת על איש ספציפי (מצד שני מחיאות הכפיים באולם) וגם בגלל שהיא נוגעת בפיתרון אפשרי.
התיאור הזה אכן מתאים לכמה כתבות אחרות שפורסמו באייל-במיוחד זכורה "המלחמה נגד האיסלם", על כל חלקיה...
אכן פיוס מאוס 176107
סינתטי, סינתטי.
ובהזדמנות זו: אסתטי, אסתטי.
אכן פיוס מאוס 176154
אוף, אתה לא יכול להעיר לו על זה באימייל?

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים