בתשובה לעוזי ו., 16/10/03 0:11
אופטימיות 175948
כמי שבעצמו נפל קורבן לדיכוטומיה זו (: ‏1, אני תוהה אם תוכל להרחיב מעט למה כוונתך. האם לאופטימיות זו יש אחיזה בדברי ימי העמים? בתולדות עם ישראל? או שהיא מבוססת על ניתוח קר/פשוט של נתוני סיכסוך זה?

1 ראה תגובתך לתגובה 110624 .
אופטימיות 175966
תיקון לתגובה זו: הנחתי, משום מה, שאתה משייך את עצמך לאופטימיים ולזאת התייחסתי, למרות שבעצם אין זה נושא התגובה. אם אין הדבר כך, אנא התעלם מתגובתי.
לא תוכל להתעלם 175977
בכל הנוגע ל"חלקים מן העתיד שאינם תלויים בנו", אני לא אופטימי אלא ריאלי‏1. מלבד תגובה 175918 גופא, קרא (פעמיים) את הכותרת שנתתי לה; אפילו Lior כותב שאני בדלן‏1.

1 קרי: פסימי.
אפשר, בבקשה, לקבל הסבר של הכותרת 175979
A. עם כבש ונמר עם = NATION SHEEP AND TIGER NATION
B. עם כבש ונמר עם = WITH SHEEP AND TIGER NATION
A. עם כבש ונמר עם = NATION SHEEP AND TIGER WITH
D. עם כבש ונמר עם = WITH SHEEP AND TIGER WITH

אני עדיין לא מצליח להבין את המשמעות של אף אחת מהאפשרויות.
אפשר לקבל הסבר של הכותרת 175983
חזון אחרית הימים: "וגר זאב עם כבש ונמר עם גדי ירבץ". חירות המשורר מאפשרת גם לרמוז ל- עַם-כבשׂ ונְמר-עַם, שלא בהכרח יסתדרו טוב ביחד.
אז מה ההבדל בין אחרית הימים להיום? 175984
שעבוד מלכויות. 175999
שהיום אין וילות דו-משפחתיות שבהן גרים זאבים עם כבשים, ורוב הנמרים אינם בוחרים לרבוץ כשיש גדיים בסביבה?

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים