בתשובה לש.מ., 09/01/00 23:14
הפוך על הפוך 1772
תגיד, לא שאני רוצה להתנגש בדעתם של גדולים ממני, אבל לא יהיה יותר הגיוני לדאוג למערך מוצלח יותר של תחבורה ציבורית (רכבות נורמליות שמגיעות לכל מקום, רכבת תת-קרקעית באזור גוש דן, חיפה והקריות וירושלים, אוטובוסים במחירים תחרותיים וברמת שירות סבירה יותר) - לפני שהולכים לעקם לאזרחים את היד מאחרי הגב כדי ליעברו לתחבורה ציבורית? לעשות מעין "טרנספר מרצון" של האזרחים שבין כה וכה תקועים בפקק מתחבורה פרטית לציבורית, ולא "טרנספר בכוח" כמו בהצעה שפירטת?
בשבועות הבודדים שביליתי בלונדון ובברלין, התנהלתי היטב בלי להזדקק אף לא פעם אחת למונית או אף לאוטובוס - אלא רק לרכבת התחתית, וזאת במחירים לא רעים - יחסית למרחקים, למהירות, לנוחות וליוקר המחיה במדינה.
אני, לעומת זאת, אמור לנסוע בקרוב מביתי שבהרצליה לירושלים באוטובוסים. אני אשלם על התענוג לא פחות מ-‏60 ש"ח הלוך ושוב. ברכב, להזכירך, זה היה עולה לי חצי.

נו, אז מה הדרך הנכונה לגרום לאנשים לעבור לתחבורה ציבורית? הייתי כותב על זה מאמר אם זה לא היה נושא כל-כך בנאלי ולעוס.

(חוץ מזה, נראה לך שאני אפקיר את אתרי-מולדתי ואעבור לשלך? זה שלך אין רגש פטריוטי לא אומר שלי אין. ובוא לא נתחיל את מלחמת הרשתות של אולטי וסינט כאן שוב, כי פה זה יהיה הרבה הרבה יותר פתטי. :) )

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים