בתשובה להבאתם כבר את הסעיף, 28/11/03 11:36
אז נביא גם את 7 ג' 183013
נו, טוב. עבר זמן ותכננתי להניח לזאת, אך גיליתי שאין ביכולתי להשאיר מין נאום שכזה בלי איזו תגובונת. אם את\ה עוד כאן:

"אתה וחברייך המלומדים עד מאוד קבעתם שהקנה הוא רצוץ. האם תוכלו להביא לי מקורות מדעיים למושגים כמו אהבה, חלומות, געגועים?"

יש בוודאי קשר בין שני חלקי המשפט הזה, אך קטונתי מלראותו.

"רוחניות אינה ניתנת להוכחה... האם ניסית למצוא לתחושותייך צידוק או הסבר מדעי?..."

גם זה קשור מאוד לקלפי טארוט ואסטרולוגיה. לפי תפיסתך, אם אדם סבור שיואב בן-דב ראוי להוקעה, אין הוא יכול להתרגש מהולדת בתו. אם כך, אני פרדוקס מהלך.

"אם משהו עושה לאדם טוב בחייו הוא לא צריך להישפט על זה ובוודאי שלא להיקרא שרלטן... אם אדם בוחר להאמין בקלפי טארוט/אסטרולוגיה או לחילופין גרפולוגיה... זכותו."

נכון, באמת זכותו. ואנשים הגונים ימשיכו לנסות לשכנעו שלא כדאי לו לבזבז את כספו על אמונות-הבל במקום לקנות כמה דיסקים (לא מוכחים מדעית) של שופן, לקרוא איזה ספר של איאן מקיואן סתם בשביל הנשמה ואולי ללכת למוזיאון.

אתה, לעומת זאת, תרשה בשמחה לבתך לתת 2,000 ש"ח למכשף השוודי שמבטיח לה הצלחה ברומנטיקה ומוות לשונאיה ושיפור בזהו ע"י זה שתתן לו קווצה משערה והוא יוריד אותה באסלה תוך פלבול בעיניים. זה עושה לה טוב, אז מה הבעייה? "אדם שמספק שירותים שכאלו לציבור שדורש אותם אינו נחשב לשרלטן" - אתה, סעיף, אמרת. בהצלחה!

"כל מה שלא ניתן להוכחה אך קיים מפחיד אותכם" - בוא, המשך להפחיד אותי, נראה אם אנוס באימה. רק שאלונת: אם אתה האמיץ, ואני הפחדן, למה אני כותב בשמי, ואתה מתחבא מאחורי כינוי אידיוטי?

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים