בתשובה לקורא נבוך, 08/12/03 9:33
בקהילת ה-GLBT - רגשות מעורבים 183705
ככה אני יודעת כמה אנשים רואים יחד איתי את התכניות בהן אני צופה, ואיזה מין אנשים הם. קרה לי לא מזמן שהגעתי ל-MTV תוך זפזופ, וגיליתי עולם שלם של פרסומות שלא ידעתי בכלל על קיומו - המוצרים אותם מוצרים, אבל הפרסומות אחרות לגמרי.
בקהילת ה-GLBT - רגשות מעורבים 183708
איך את יודעת מהפרסומות *כמה* אנשים רואים יחד איתך? לפי התור בשירותים כשהפרסומות מופיעות? :)
בקהילת ה-GLBT - רגשות מעורבים 183709
זמן פרסום זול וזמן פרסום יקר. קל להבדיל בין פרסומת למכולת המקומית לבין פרסומות הפריים-טיים המושקעות.
בקהילת ה-GLBT - רגשות מעורבים 183718
בזז. פריים *טיים*. זיהית לפי השעה ביום, ולא לפי תוכן הפרסומת. מינוס עשר נקודות.

מה נראה לך, הפרסומות האלה שמראים בסופרבול ( לא מכיר באופן אישי, אבל כך שמעתי) שהם עולות המון כסף, גם להפיק אבל בעיקר זמן השידור - מראים אותם רק פעם אחת ודי, או שגם צופי שידורים חוזרים של "אני חולם על ג'יני‏1" יזכו לראות אותם?

1 המדד כמובן. תוכנית על סוציולוגיה וכלכלה.
בקהילת ה-GLBT - רגשות מעורבים 183720
נו באמת, השתמשתי במונח "פריים טיים" תוך ציפיה שתגיב בדיוק כפי שהגבת.
ניסיתי להדגים סוג פרסומות שרואים כשזמן הפרסום הוא יקר, כמו בפריים-טיים. עכשיו דמיין שאתה צופה בטלוויזיה בשעה 7 בערב, ובתכנית אחת הפרסומות הן למכולת בעוד בתכנית אחרת הפרסומות הן אותן הפרסומות שתראה בפריים-טיים.
בקהילת ה-GLBT - רגשות מעורבים 183723
ידעת איך אגיב? זה כבר ממש מכשול בפני עיוור. לא יפה.

בכל אופן, אני לא מכחיש שיש משהו בדברייך. בארה"ב יש סלוטים שמיועדים לפרסומות לוקליות ולפרסומות כלל רשתיות, ומין הסתם המחיר הוא בהתאם, אבל אני לא בטוח שהמיקס הוא שונה בין תוכניות.

אי לזאת, אני מודיע בהכנעה שמכיוון שאת אכן רואה את התוכניות ואני רק עושה אקסטרפולציה על בסיס ערוץ 2, אני מקבל את דעתך.
בקהילת ה-GLBT - רגשות מעורבים 183724
דווקא מעניין אותי מה קורה בערוץ 2. האם זה לא אותו הדבר?
(ד"א, לרוב זמני הפרסום הזולים לא יוקדשו לפרסום מקומי, אלא לפרסומות לכל מיני מוצרים איזוטריים הנמכרים רק דרך הטלוויזיה, החל מדיסקי-אוסף לפי נושא וכלה בכדורי פלא שיגרמו לך לאבד 5 קילו ביום. אלו תמיד פרסומות בתקציב מזערי ולרוב גם די מביכות בפושריות שלהן.)
בקהילת ה-GLBT - רגשות מעורבים 183725
בדרך כלל לא שמים פרסומות לבנקים וטמפונים על הסרטים המצויירים, נדמה לי שזה שיא התיחכום הפילוחי.
בקהילת ה-GLBT - רגשות מעורבים 183738
פרסומות למוצרי הגיינה נשית, חיתולים, וכל אלו שכוללות את ג. יפית (בפרט שעירות יתר ודליפת שתן) יופיעו בזמן ארוחת הערב.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים