בתשובה לרוניכ, 02/01/04 1:45
לדה קארט 187750
''לכסח פרסומות בספריי'' - לא קראתי את ''נו לוגו'', אבל קראתי את ''שיבוש תרבות'', שממליץ על האסטרטגיה הזאת כדרך להילחם בדומיננטיות של התאגידים.

לטעמי, זו דרך זולה, לא-יעילה וגם מובנת בעיקר ליודעי ח''ן. אז לפעמים מרססים על הפרסומות של קסטרו איזו ססמת אנטי-צרכנות. זה לא ממש מזיז לבחורה שרוצה להביט במעיל האדום היפה, זה לא מזיז לקסטרו וזה לא פותר שום בעיה מבנית בדרך שבה מתנהלים התאגידים.
לדה קארט 187854
וזה מגדיל את החור באוזון.
לדה קארט 187897
והייתי אומר גם, שזה לא ממש לא תורם לפרסום של קסטרו.
''שוב רוססו אמש שלטי פרסומת של חברת קסטרו''. מי שהצליח עד לריסוס שלא לשים לב שחברת קסטרו (או כל שם אחר שעשוי להיות מפורסם ומרוסס) קיימת, עכשיו הוא בטוח ישים לב. ותודה בשם ההנהלה והתאגיד.
למה לרסס? 188250
בהתאם לתרבות ה-Ready Made, הרבה יותר פשוט להדפיס על שקף את http://bdidut.com/consume/her2her.gif או את http://bdidut.com/consume/her2him.gif , ולהדביק במקום המתאים על הפרסומת.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים