בתשובה לשוטה הכפר הגלובלי, 11/02/04 11:59
אם נתמקד בחזיר 196700
לא אמרתי שהצדקת. הבאת שורה של שיקולים. בכולם יש זהות: חזיר זה חזיר. פרסום זה פרסום. פגיעת ציור של חזיר עם סמל דתי זה פגיעה. אבל היה בשורה הזאת שיקול (שלום הציבור) שבו אולי היה הבדל (התכוונתי שהשיקול הזה הוא המצדיק ולא אתה).
חשבתי שכוונתך לכך שציור החזיר ליד מוחמד יכול להביא למהומות ולכן, בגלל שלום הציבור צריך להקפיד במקרה זה (כמו שבית המשפט העליון מצדיק איסור תפילה של יהודים על הר הבית משיקולי שלום הציבור).
אני אמרתי שלדעתי ההפך הוא הנכון.
אם נתמקד בחזיר 196702
טוב, זה מתחיל להיות יותר מדי קטנוני. אם אתה מסכים שיש הבדל מהותי למדי מבחינת התוצאות האפשריות של הפעולה, אתה צריך להשתמש בביטוי אחר במקום ''איפה ואיפה'', וניפרד כידידים עד העונג הבא.
אם נתמקד בחזיר 196829
אני צריך להשתמש בדיוק בביטוי ''איפה ואיפה'' לגבי המקרה הזה, וניפרד בידידים עד העונג הבא.
איזה מזל שאמרת את המילה האחרונה, דאגתי 196856
איזה מזל שאמרת את המילה האחרונה, דאגתי 196894
במקרה זה חשוב היה לי לומר את המילה האחרונה.
בן שיחי ביקש להיפרד תוך הסבר מה עלי לחשוב, והבהרתי שאני מחליט בעצמי בהתאם לשיקולי מה עלי לחשוב, וגם לא מסביר לאחרים כיצד עליהם לחשוב.
איזה מזל ששוב אמרת את המילה האחרונה, דאגתי 196906
איזה מזל ששוב אמרת את המילה האחרונה, דאגתי 196956
אתה עצמך מקפיד כל הזמן לומר את המילה האחרונה.
היה מודאג בקשר לעצמך.
איזה מזל ששוב אמרת את המילה האחרונה, דאגתי 196971
אני? אני אלמוני. אני לא צריך לדאוג.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים