![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אגב, לא יזיק לציין בהזדמנות הזו שכביש 6 הוא תוצר של יוזמה ממשלתית, שברוב טיפשותה התחייבה לסבסד את מפעיליו, ועכשיו כל העם משלם עבור כביש 6 בין אם ייסע בו ובין אם לא - מהמיסים. אגב, אם אני לא טועה, האינטרס של מדינה נורמלית (כזו שאין בה פיגועים כל יומיים) הוא להקטין את מספר הרכבים הפרטיים (=כבישי אגרה) ולהגדיל את המשתמשים בתחבורה ציבורית. פתיחת התחבורה הציבורית לתחרות גם היא רק היטיבה איתה, ממה שאני ראיתי. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אכן, יוזמה ממשלתית. והתוצאות, בהתאם. אינני חושב שההתחייבות לסבסד את המפעילים היא תוצר של טפשות -- למוסדות ממשלתיים יש דחף הישרדותי עמוק וזה מכתיב יצירת הסכמים שבהם יש תלות ותועלת הדדית בין הממשלה ובעלי ההון. | ![]() |
![]() |
| חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
| מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים |
כתבו למערכת |
אודות האתר |
טרם התעדכנת |
ארכיון |
חיפוש |
עזרה |
תנאי שימוש והצהרת נגישות
|
© כל הזכויות שמורות |