בתשובה לארז ליבנה, 09/03/04 18:55
ערש דווי, אין צורך באל''ף, אבל חוץ מזה מסכימה אתך בכל 204072
נזכרתי במשהו לא לגמרי קשור, קשור עקיפות: לפני כמה שנים ביקר בארץ ראש איגוד המפרסמים האנגלי. בראיון עימו הוא הסביר כי בימים אלה, ימי כפר גלובלי וכו', ההבדלים בין ארצות, מקומות ואנשים הולכים וקטנים, ולכן האדם המודרני בן זמננו מגדיר עצמו - שים לב - מגדיר עצמו באמצעות *מה שהוא קונה*! לכן, כך הסביר - הפרסום הוא שירות חשוב לחברה, משום שהוא נותן לצרכנים מידע חיוני (אעלק) על המוצרים, ובכך הוא מאפשר להם חופש בחירה. לשמע הסגנון שלו יכולת לחשוב שהמפרסם, האלטרואיסט הקדוש, מדיר שינה מעיניו וחושב יומם ולילה רק על איך לעשותנו מאושרים.

דבריו על האדם המודרני המגדיר את זהותו באמצעות הצריכה עוררו בי בחילה וצמרמורת. זה נשמע כמעט כחלום בלהות של סופר מד"ב מסוייט במיוחד (או ציני במיוחד, או שניהם).

דבריך על החופש יפים, והקישור הבלתי צפוי בין הנושאים הפתיע אותי.
"what kind of dining set defines me as a person?" 204075
מאוד מזכיר את "מועדון קרב", לא?
"what kind of dining set defines me as a person?" 204081
אה, לא חשבתי על זה.
סנוב, ואת "Space Merchants" כבר קראת? 204187
קראתי קראתי (לפני יותר מעשור) 204321
האמת שהוא פה על המדף לידי :) נה!
"the things you own end up owning you" 204220

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים