בתשובה לרודי וגנר, 11/03/04 10:54
תסריטאי זהה בסדרה 204460
בד"כ ההמשכונים אינם נכתבים ע"י התסריטאי המקורי.
בסדרות הללו, התסריטאי המקורי המשיך הלאה, למשל: איאן פלמינג בג'יימס בונד, ג'ורג' מילר במקס הזועם, ג'יימס רעואל טולקין בשר הטבעות וכו'.
תסריטאי זהה בסדרה 204494
ג'ון רונאלד רעואל טולקין.
תסריטאי זהה בסדרה 204564
בוא נסגור על ג'.ר.ר.
פתרון מעניין 205065
אבל אני די בטוח שיש סדרות אחרות שבהן המשיך התסריטאי.
הפתרון?
אלטו סדרות הסרטים היחידות שבהן הסרט השני הרוויח ‏1 יותר מהראשון והשלישי הרוויח ‏1 יותר מהשני, דבר שהוא נדיר בדרך-כלל בהמשכונים.

1 ממכירות כרטיסים בלבד, בארה"ב בלבד.
ניחוש 205066
אני מתעצל לגגל את העניין החמקמק הזה, אבל אם איכות היא קריטריון, סדרת Mad Max היתה כזו שהסרט הראשון היה משעמם להפליא, השני מרתק והשלישי טוב.
פתרון מעניין 205196
אבל אני די בטוח שיש סדרות אחרות שבהן הרווח גדל.
הסיבה?
א. אינפלציה.
ב. גידול האוכלוסיה.
ג. גידול בכח הקניה.
גם אני חשבתי כך, אבל... 205448
מסתבר שלא. ראה:
http://www.boxofficemojo.com/alltime/sequel.htm - המפרט רשימה של 23 המשכונים (בלבד!) שהרוויחו יותר מהמקור
ו-
http://www.boxofficemojo.com/alltime/sequel2.htm - המפרט 14 סרטים (בלבד) שבהם הסרט השני בסדרה הרוויח יותר מהשלישי.

הערות קטנות:
1. האתר לא מתייחס לסרטי המשך שהועלו יותר מעשר שנים לאחר הסרט המקורי.
2. הרישומים הם "מאז 1960"
3. משום מה "שר הטבעות" לא מופיע ברשימה הזו, אולי כי עורכי האתר מתייחסים אליו כשלושה חלקים של אותו סרט ולא כ- sequels.

אבל אם אתה סומך על boxofficemojo (ואני כן) אלו הסדרות היחידות העומדות בקריטריון(וזה די מפתיע)

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים