![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
כמה עובדות: א. מספר תלמידים בכיתה במגזר הערבי: בבית ספר יסודי 29 תלמידים בכיתה מול 24 אצל יהודים, חטיבות ביניים 33 מול 30 ובתיכון 27 מול 26. בממוצע: 29 מול 26. אפשר להבחין כאן במגמה של שיפור, כיוון שמספר הכיתות במגזר הערבי גדל מ-אחת לשש וחצי כיתות בשנת 1970 לאחת ל-3.8 כיתות בשנה החולפת. ב. מספר תלמידים למורה במגזר יהודי: 8.6. במגזר הערבי: 13.5. הפער במספר המורים עדיין מוחשי, במיוחד כאשר נוגעים הדברים לחטיבות הביניים ולתיכונים, שם מספר המורים במגזר הערבי הוא כעשירית מכלל המורים לחטיבות הביניים ולתיכונים, בשעה ששיעור הערבים באוכלוסיה גדול בהרבה. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
כיוון שעולה מהמספרים שגם מצב החינוך היהודי לא מדהים, אולי צריך לבדוק אצל איזה מגזר יותר/פחות *רע* מלדבר על "זכויות יתר" (אולי נטבע מונחים כמו "זכויות פחת" ו "חובות פחת"), ומרמת גזירה מסויימת נוכל מתימטית להזניח את זה... | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
29 מול 26 . איזו אפליה! ממש גזענות! | ![]() |
![]() |
| חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
| מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים |
כתבו למערכת |
אודות האתר |
טרם התעדכנת |
ארכיון |
חיפוש |
עזרה |
תנאי שימוש והצהרת נגישות
|
© כל הזכויות שמורות |