האנושות כעבמי''ת 212598
טריליוני מילים נכתבו על העבמי"ם (להלן עבמים). מה לא נכתב? הכל .מכל מין מכל סוג , זן וצבע , ולי עוד רק כמה משפטים יש להוסיף . מה דופי יש בתיאוריה הגורסת שאנו בני האדם לא לבד ביקום ? מה רע בתיאוריה הגורסת שאנו בני האדם פרי זיווג בין חוצנים לבין זן מתקדם של פרימאטים הנקראים בני אדם .
יש סימוכין לתיאוריות אלה דווקא בספר הספרים . התנ"ך !
"... הנפילים היו בארץ בימים ההם, וגם אחרי כן אשר יבואו בני האלוהים אל בנות האדם וילדו להם. המה הגבורים אשר מעולם אנשי השם ..."( בראשית ו' ד') בהדגשה . בני האלוהים ! מי הם ?
הגבורים מעולם אנשי השם ? מעולם ? איזה ? איהו ?
מכאן קפיצה קטנה ליחזקאל . פרק ארוך מדי ליריעה זו . אך המחבר מתאר ממש צלחת מעופפת . עב"מ , חייזרים וכיו"ב .
מן הסתם תיאורי התנ"ך הללו עדות ראיה אמיתית של יצורים נבונים הנקראים בני אדם . אלה ראו והעבירו את רשמיהם לאחרים , ועם התפתחות הכתב עדויות אלה נרשמו והובאו בפנינו בתנ"ך . מן הסתם אנחנו פרי התערבות והתערבבות גנטית של חוצנים , ומן הסתם יש גם תרבויות מתקדמות משלנו ביקום , ומן הסתם אנו זוכים לביקורי קרובינו מן החלל .
מן הסתם הם כבר עברו את שלב ניסיונות ההשמדה ההדדיים בתרבותם , והם נרתעים מהתפוצצות האוכלוסין והאלימות הפראית שבפלנטה הקטנה , הכחולה . אשר שם בקצה הגלאקסיה ,
ומטבעם הם אינם רוצים בהידברות עם המטורפים החיים על פניה , ומטבעם הם מבקשים ללמוד מטעויותיהם בעבר .
כדבר שיר שאת שמו ומחברו שכחתי . אך ביצועו היה בפי להקה צבאית , והוא עוסק בבריאת העולם עד האדם , והאדם אילף כל בהמה , והאדם חרש באדמה , והאדם המציא את הגלגל , והאדם השיט ספינות על גל וכו' וכו' , והאדם הרא את האטום !
והארץ הייתה תוהו ובוהו , ואלוהים בורא שוב את העולם , ולא ברא את האדם !
מוגש כחומר למחשבה !
מותר שאלה שלא קשורה? 212600
למה אתה כותב סימן רווח לפני סימני הפיסוק, דוגמת סימן קריאה, שאלה, פסיק ונקודה? זה לא תקין, וגם מפריע לקריאה וכואב לעיניים. כמו כן, מדוע כל כך הרבה סימני קריאה? זה נותן הרגשה שאתה "צועק", וגם כן מקשה על הקריאה, ונותן להודעות שלך אווירה מתלהמת ובלתי רצינית.

עם דברי החוכמה שכתבת בהודעה הזו שלך, אין ממש מה להתווכח. רק אציין שהשיר שהבאת בסיום הוא אכן שיר משעשע ומוצלח מאוד.
מותר שאלה שלא קשורה? 212604
''בראשית'' - חיים חפר וסשה ארגוב. ביצעו התרנגולים וגם בצל ירוק.
מותר שאלה שלא קשורה? 212614
(ויש גם שיעורי בית!)
תודה 212989
לברקת שלום.
תודה מקרב לב על הארתך.זה עשרות של שנים שלא שמעתי שיר זה,וחבל שלא משמיעים ברדיו את החבורות שהזכרת.
מותר שאלה שלא קשורה? 212985
לגדי אלכסנדרוביץ שלומות.
חן חן על הערותיך,אכן טיפוס צעקן הנני.אשתדל מאד לא להכאיב לעיניך.אינני מנסה להביא דברי חוכמה ואינני בר פלוגתא לשום אישיות שבעולם בפרט אם יהודי הוא.שכן נסיון חיי לימדני (וכאן אצטט קלישאה שחוקה) ששני יהודים,שלוש דעות,והשיר משקף את דעתי על האדם.מקווה שלא הכאבתי שוב לעיניך.
האנושות כעבמי''ת 212612
שאני אבין: אני צריך להאמין בחוצנים משום שזה נרמז בתנ"ך?
אז למה לא להאמין באלוהים שיצר *כאן* את בני האדם? זה לא נרמז. זה נאמר במפורש.
האנושות כעבמי''ת 212993
ערב טוב יובל רבינוביץ.
יהודי נחמד בשם לודביג העיר נכונה על אריך פון דניקן.
אך הדניקן הנ''ל לא המציא דבר וחצי דבר,הדניקן מביא רק מובאות מן התנ''ך ומוסיף עליהן מלוא חופניים של תוספות.
מודה שאינני אדם מאמין,ולהבדיל ממך (במחילה)אינני מבקש מאיש שיאמין בדבר כלשהו.עם זאת אני נושא בלבי תקווה שיש אלוהים.כי אחרת כל מנת הייסורים שעבר האדם מיום הבריאה(והיהודי בפרט)היה לשווא.
האנושות כעבמי''ת 213019
שמא יאמר לי כבודו היכן ביקשתי ממישהו להאמין במשהו?

פון דניקן, כדבריך, הביא תוספות. לכן ההצהרה שהוא "לא המציא דבר וחצי דבר" אינה נכונה. חלק מהתוספות האלה הוא המציא.
האנושות כעבמי''ת 212625
אתה לא פשוט חוזר כאן על דברי הנודניק אריך פון דניקן מספרו "מרכבות האלים"?
האנושות כעבמי''ת 212998
ערב טוב לודביג.
הייתי יכול להאיר בפניך על נודניקים רבים מספור.הן בענייני דת והלכות,והן בעניינים גשמיים.אינני מתרשם מדניקן.אך אני מתרשם מאד מהתנ''ך שבעיני הוא ספר היסטוריה
מאלף כאשר מעקרים ממנו את המימד הדתי,ספר מאיר עיניים ולב.קרא נא בעיון רב את ספר יחזקאל.או בעצם את כולו.
האנושות כעבמי''ת 213172
ערב מצויין אורי א' (או ב' או י') - קודם כל, אני לא מגדיר את עצמי לא כיהודי ולא כנחמד, וכיוון שעל-פי דעתי השנויה במחלוקת אדם יכול להגדיר את עצמו כיהודי או לא, ויכול להתנהג כנחמד או לא, אודה לך אם לא תניח לגביי דברים מהגיגי ליבך בטרם בדקת קודם (אני יכול אפילו להיות עוד יותר לא נחמד כדי להוכיח מחצית מהנקודה... (יש חצי לנקודה?!)) - אם לצטט מהחור בזכרוני את אחד המשוררים האהובים עליי: "מי אמר שהדרך נראית לי".

דבר שני, עליך לתמך את קביעותיך לגבי ספר התנ"ך במחקרים הסטוריים ומחקרים של חוקרי תנ"ך, אחרת הטענה הנגדית שזהו אוסף טרחני של אגדות עם תהייה קבילה באותה מידה, וכטענתך שלך, גם כן תהייה לא יותר מדיעה של מישהו.
האנושות כעבמי''ת 462007
האם תוכל לכתוב בבקשה את כל שירו היפה של אלכסנדר פן?
(כולל פסיחות וקפיצות בשורות)

אודה לך מעמקי ליבי,
תמר.
האנושות כעבמי''ת 462058
זה? http://hydepark.hevre.co.il/topic.asp?topic_id=48221...
האנושות כעבמי''ת 212695
מרוב ''מן הסתם'' ו''מטבעם'' והנחה על הנחה על הנחה שמושתתת על אגדה שנתונה בספר שדיוקו ההיסטורי פתוח לדיון (אך ערכו הספרותי והמוסרי הוא עניין אחר) - אני חושב שקפצת למסקנות שהן בכלל לא טריביאליות.
האנושות כעבמי''ת 213004
שלום לאלמוני.
''מן הסתם''.רוצה לומר שם קיימים חוצנים המבקרים אותנו, אזי ''מטבעם'' טובים הם מן האדם.אישית אני אתאיסט.אינני מאמין בחוצנים או בכלי רכבם.אבל אני כן מאמין ברוע ליבו של האדם.בין אם זה מתוך רדיפה אחר כוח,ממון,וכיו''ב.שכן את הרוע הזה רואים שומעים וחשים השכם והערב.למרות כל הידע
המידע,הטכנולוגיה וההשכלה. לא גרמו עדיין לאנושות להיות טובה יותר. על כן אני רוצה להאמין שמן הסתם ומטבעם.החוצנים (אם קיימים)טובים מאיתנו.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים