בתשובה לדב אנשלוביץ, 27/04/04 22:23
ניסיתי 215006
עברתי בכיוון ההפוך מצומת מגן לסעד בשעה 1500 לערך רוב התקועים בפקק שאכן היה ארוך( כ 4 ק"מ) היו חובשי כיפות סרוגות ודתיים בדרגות שונות של חרדיות.
האוטובוסים היו עם שילוטים של מועצות מקומיות מיהודה ושומרון .

מבית אל הבחנתי בכמה אוטובוסים ממוספרים עד המספר 12.
ממקומות ישוב שאינם מזוהים עם המגזר הדתי והחרדי היו מעט מאד אוטובוסים ורכב פרטי שנוסעיו היו ללא כיפות.
מפגן מרשים לפחות על הכביש אכן זה היה אבל לא של הציבור הרחב.

כל הרוצה להתבשם ינעם לו אבל אין הדבר מרמז על תמיכה ציבורית פרט לנוגעים בדבר.
התהפכו היוצרות. אין מה לעשות. 215039
היום גם רוב חיילי היחידות הקרביות המובחרות הם "בדרגות שונות של חרדיות". לעומת זה סטטיסטית בני הקיבוצים (האם, כפי שאני מנחש, אתה קיבוצניק ?) תופסים אחוז נכבד מה "נפולת של נמושות" (כולל בנו של טובע המושג [הגם שאינו קיבוצניק]).
התהפכו היוצרות. אין מה לעשות. 215044
יש לך נתונים סטטיסטים לגבי ה"עובדה" הזו?
בתור מישהו שעבד לא מעט עם יחידות מובחרות 215385
בצבא, אני יכול להגיד לך שזה פשוט לא נכון. מאיפה הבאת את "העובדה" הזו? ומאיפה "העובדה" השניה? יש לי הרגשה שאתה מדבר מרחשי לבך ולא מתוך ידיעה.
דבר שני - ממתי רק למי שהיה ביחידה מובחרת יש זכות להביע עמדה פוליטית?
ניסיתי 215215
אני גם עברתי באותו כביש בכוון הנגדי ב 15:30 בערך. נראה לי שהרוב היו דווקא חילונים, ואני מתפלא שהטלוויזיה קלטה רק את חובשי הכיפות.
ניסיתי 215411
לא עברת בכביש, ולא ראית קהל שבו הרוב חילוניים, ואין זה נכון שהמראה הרגיל שדווקא אותו הייתה אמורה לתפוס עדשת מצלמת הטלוויזיה הוא מראה של קהל חילוני. אין לי בכך כל ספק.
מניין אני יודע ?
לא רק בגלל שהייתי שם. הרבה יותר פשוט. אני יצרתי אותך, ומראש החלטתי לתת לך זמן חיים של יממה, כדי להראות שאפשר תחת כינוי סתמי לספר כל סיפור שרוצים, בין אם זה סיפור על מומחיות בגודל כיפות, ובין אם זה סיפור על קשרים עם יחידות נבחרות בצבא.
למעריך תודה 219640
אם כך עלינו להפחית מהפגנות השמאל את כל הנוגעים בדבר
בעלי העניין והערבים
אז גם לשמאל אין תמיכה ציבורית אלא רק הנוגעים בדבר
חביב מצידך לפתור את הקונפליקט בצורה מהירה ופשוטה

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים