בתשובה לדורון הגלילי, 31/05/04 9:43
על אחריותי 222361
אף יפאני כבר לא מבצע חרקירי, במיוחד לא מנהלים של חברות גדולות.
מצד שני יש ביפאן אפס סובלנות לשירות לקוי.
תראה מה קרה למיצובישי.
על אחריותי 222362
מה קרה למיצובישי?
תאמין לי, מחר אני מסדר את זה... 222369
מסתבר שרשלנות בבקרת איכות גרמה לגלגל רכב מסוג מיצובישי להתנתק במהלך נסיעה. בתאונה נהרגה אם וילדיה.
היום לא תמצא יפאני שיקנה מיצובישי גם במחיר קורקינט.
החברה תיסגר בקרוב או שתעבור לבעלות זרה ותשווק את מרכולתה רק בחו''ל - כלומר אצלכם...
זו אולי דוגמא קיצונית אבל משקפת.
החברה היפאנית היא חברה די צייתנית וכנועה אבל אף פעם לא יעברו כאן לסדר היום לנוכח שירות גרוע.
קצת ניטפוקים 222374
זה נחשב *שירות* גרוע או *איכות* גרועה של מוצר?
קצת ניטפוקים 222379
אני מבין שאיכות גרועה של מוצר לא נקשרת אצלך לשירות גרוע.
קצת ניטפוקים 222382
לא מכיר את הבדיחה על בית הזונות בלי הזונות?
ספר 222383
תאמין לי, מחר אני מסדר את זה... 222580
ובכל זאת תמצא כמה מאות אלפים יפנים הקונים מיצובישי בכל שנה (ר' כאן: http://www.japanauto.com/statistics/motorvehicle/sal...), קורקינט או לא קורקינט. החברה בצרות, במיוחד כשמתברר שדיימלר-בנץ (דיימלר-קרייזלר לצורך יחצ"נות) לא מוכנה לתת לה כסף.
תאמין לי, מחר אני מסדר את זה... 222585
מדובר בפרשה שהתפוצצה רק עכשיו כך שסטטיסטיקות כלשהן לא בדיוק עוזרות לך.

קרייזלר החליטה מה שהחליטה לאחר פרסום מסקנות החקירה והתגובה בשוק היפאני.
על אחריותי 222364
חרקירי מתודי.
אצלנו מוותרים על הדאבליסטית של נובל.
על אחריותי 222370
אבל לפני כמה שנים, לא זוכרת כמה אבל די בטוחה שלא יותר מעשר - מנהל הרכבת התאבד בעקבות תאונת רכבות, לא?

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים