110 223124
על פי מעריב (אין קישור, כי מעריב ניצלו "שיפור טכנולוגי" כתירוץ לגביית כסף על המהדורה המודפסת באינטרנט), ועדת לבנת שמינה שר התחבורה ליברמן, צפויה להמליץ על העלאת המהירות המקסימלית בכביש ת"א-ירושלים ובכביש החוף ל-‏110 קמ"ש, ובנתיבי איילון ל-‏100. עכשיו רק צריך שהם יחליטו אותו דבר לגבי דרך בגין בירושלים (שבחלקו המהירות המקסימלית היא 70, למרות שמדובר בכביש מהיר!) ואנחנו מסודרים.

צעד אחד קטן בכיוון הנכון. מה הסיכוי שהמלצות שכאלו תתקבלנה?
ML 223138
גם אם יעלו את המהירות המקסימלית ל- 110, היא עדיין תהיה נמוכה מהמהירות הממוצעת. לא נעים.
ML 223141
אבל לפחות היא תהיה קרובה יותר, שזה גם משהו חיובי. למשל, אני בהחלט אעדיף להשאר מתחת ל-‏120 כשאני אדע שכך אני גם בפער סביר מהמהירות החוקית (לא נותנים קנסות על פער של פחות מ-‏10 קמ"ש, למיטב ידיעתי), וגם אני לא נוסע במהירויות איטיות עד כדי גיחוך. כלומר, העלות/תועלת שלי תשתנה, ותביא לירידה (מתונה) במהירות שאני נוסע בה בכבישים הללו.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים