בתשובה לרועי, 03/05/01 2:21
אנחנו פשוט מסכימים על הכל -כמעט 22420
כנראה גם לא נדע.

אתה דרשת 90 מ75% מהכיתה. זה מה דנראה לי לא הגיוני. לא 3 יחידות ולעבור...

יכול להיות שאתה צודק.

לא נולדים - מתרגלים מגיל צעיר. בכל אופן אף אחד לא יכול להצליח בהכל בכל זאת לדעתי. וגם לא נראה לי שבכל דבר יש משהו מסקרן שמאפשר את הצתת הרצון ללמוד. כמובן שדברים אלו משתנים מאדם לאדם.

אני עדיין חושב שאת ההיגיון שמאחרי הדברים לא כל אחד יכול להבין בכל מקצוע. אולי אני טועה - אני לא שולל אפשרות זו.

אתה צודק שהמבוגרים שוללים מהרבה ילדים את החופש הקצר שיש להם לראות הכל בורוד. תמימות היא דבר מצוין לדעתי. השאלה היא מתי צריך להתנתק ממנה.
אנדר היה ילד גאון אשר פשוט נאלץ להתבגר מאוד מהר ובסביבה ותנאים שונים מאנשים אחרים. היותו ילד גרמה לו לחשוב בצורה יותר יצירתית. הוא לא ראה את הדברים יותר "נכון" - אלא יותר מופשט.

כן - אבל המשכורות לא גבוהות.
אנחנו פשוט מסכימים על הכל -כמעט 22422
ואני עדיין חושב ש75 אחוז מסוגלים אם ירצו.

צר לי אבל מעט מאוד הם הדברים שבהם נכשלתי לחלוטין שאינם קשורים למגבלות פיזיאולוגיות.

בו ננסה תן לי נושא ונראה אם אני אצליח לסקרן אותך? :)

אז פה אנו בוויכוח שוב נושא ונראה אם לא אצליח להסביר אותו או לפחות לגרום לך לאיזה שהוא יצר של סקרנות.

ולפעמים כל שצריך הוא לתת לראות מופשט, אגב אני לא יודע אם הוא באמת היה גאון ואיזה סוג של גאונות היה לו. גם מוצרט היה גאון ולא ניראה לי כי הוא היה מסתדר בסיפור מסוג זה.

הם יהיו גבוהות אם תיתן סיבה.
אנחנו פשוט מסכימים על הכל -כמעט 22589
אוקיי - אז הגענו למבוי סתום... אני לא מסכים...

אוקיי - מה עם ההיסטוריה של האמנות?

אני לא מסכים שהם רואים מופשט - הם רואים חלק מהתמונה ולכן אין מבחינתם סיבוכים גדולים לפתור אותה. הכל משתלב בהכל בעולמנו ולכן בכדי לנתח מקרה מסוים צריך לדעת המון המון רקע.

הוא היה גאון בכך שיכל לתאר את שדה הקרב בשלמותו ולתמרן בתוכו תוך שימוש יצירתי בסביבה.

אז אתה בעצם אומר שאם כל המורים יתחילו להשקיע המון בעבודה שלהם - יעלו את המשכורות שלהם. תיאוריה נחמדה - אבל אין כאן מניע לממשלה להגדיל משכורות.
אנחנו פשוט מסכימים על הכל -כמעט 22596
מה איתה? האם אתה חושב שלהבין את רוח התקופה של אמנות ולמה יצרו אותה כך או אחרת זה לא מעניין? האם סיפורו של צייר כל שהו שהוריד את אוזנו לא מעניין?

שוב אני לא מכיר את הנושא מקרוב משום שמעולם לא למדתי אותו אבל לומר שאינו יכול להכיל עניין?

ואולי לא? :) אולי לפעמים הפשוט בלי כל הסיבוך הוא הנכון?

אני לא הבנתי את זה כך אבל שיהיה עדיין ספר.

ראשית יש מניעה למדינה והמדינה זה בסופו של דבר הממשלה, יותר תלמידים שיודעים יותר מביא בסופו של דבר יותר כסף.

יותר כסף מעניין את המדינה.
אנחנו פשוט מסכימים על הכל -כמעט 22603
לא כל כך מעניין אותי... מה לעשות. ואולי אותך לולאות רקורסיביות לא יעניינו... לא יודע. אני יכול למצוא הרבה נושאים שלא מעניינים אותי.

לא טענתי שאין בו עניין - רק טענתי ש*אני* לא מוצא בו עניין. כל אדם מוצא עניין בתחומים אחרים.

תמיד צריך להתחשב בתמונה הגדולה. לכל מעשה בתחום הקטן יש השפעה על התמונה הגדולה.

באיזה גיל קראת את הספר?

אמרת שהמורים צריכים לתת סיבה - אבל שיפור אצל התלימדים הוא לא סיבה מבחינת משרד האוצר. אם המורים מצליחים להשתפר ללא כל תוספת שכר - הרי שאין סיבה לתת להם תוספת שכר...

ברור שיותר כסף מעניין את המדינה - אבל בימינו הממשלה לא מייצגת את המדינה כי אם את הכיס של כל אחד מהיושבים בה... (:
אנחנו פשוט מסכימים על הכל -כמעט 22613
שוב הטענה שלי היא כי ניתן ליצור עניין במרבית התחומים כוולל מתמטיקה ועוד... השאלה היא עם למורה שווה להתאמץ ליצור כזו.

כן ולא. התמונה לפעמים כל כך גדולה שעדיף להשאר בחלק שלך ולהשפיע לפחות שם.

קראתי אותו לפחות פעמים כאשר פעם אחרונה לפמני כחודש חודשים.

שוב יש סיבה כיוון שזהו מקצוע חשוב שמשפיע רבות על המדינה.

המדינה כיום מייצגת את עצמה. וכלל לא את האזרח אבל על זה בפעם הבאה. אני יוצא ל10 ימי מילואים מחר בבוקר כך שהתגובה הבאה שלי תיקח זמן.

רועי
אנחנו פשוט מסכימים על הכל -כמעט 22696
שוב אתה אופטימי ממני. איני מאמין בכך.

השאלה היא עד כמה קטן. ילד רואה ממש ממש מעט ואם הגיל התמונה גדלה בהדרגה. בתחילה זו רק המשפחה ובסוף זה רוב כבר גלובלי הרבה הרבה יותר. אם כל ההחלטות יעשו בהקשר למשפחה - התחום המדיני יקרוס.

לא שאלתי מתי לאחרונה, כי אם מתי לראשונה...

אבל סיבה זו קיימת גם כיום ובכל זאת המשכורות של המורים נמוכות.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים