בתשובה לזה שלא מסגיר, 04/05/01 1:57
לגבי סעיף ג' (בעיקר, או שלא): 22483
נכון שב'אייל' ישנם גולשים שמגיבים גם ב''עין הדג'' (ולהיפך), אבל מכאן ועד ההכללה שכולם מגיבים כל הזמן אחד באתר של השני - הדרך עודנה ארוכה.

חוצמזה שגל הוא לא רד. אני יודעת, כי בזמנו כשנערך הסימפסון.קון, גם גל וגם רד היו בו, ולא רק שלכל אחד מהם גוף נפרד משל עצמו, הם גם לא נראים אותו דבר (משפט שבא כתגובה מראש לכל מי שיעז להגיד שאני אבו-ארבע וממילא רואה כפול).
השאלה היא 22490
האם את קיימת? או שהנך דמות פיקטיבית
שיצר אותה גל/רד במיוחד למצבים כאלו
:-)
ואולי בכלל כל המגיבים באתר הזה הם כולם
אדם אחד ­דובי­שרוצה שיחשבו שיש לו אתר
בו מבקרים המון אנשים.
איך אני יודע שאתם אמיתיים?
האם יש מישהו אחר מלבדי בעולם?
האם אני קיים?
השאלה היא 22495
Hey, since you experience
your thinking, at least you know that this experience and you exist. But maybe your experience is yet another fiction of yet another figure - mr. Long wooden leg) John. Your experience lasts as longs as
he dreams himself scratchingh his wooden leg
while he dreams, your whole virtual world spreads out with the real world as a feature in it.
During his dream he experience a single major enigma why the scratch doesn't stop. Whereas you experiene many enigmas
in science and everywhere, some concerning relations
,between the real and virtual world
like is Mr. Lo Maggir and Mr. fish the same and if and how
you are a feature of this Dual-Singularity
(are you in fact part of some misterious
triune entity?
You experience certainties naturally, but they are complementary to uncertainty states.

השאלה היא 22496
There are intermediary states with this she/Mr. long John, for example when she/he is tired - maybe the awareness of the trinity evolves in You/John/Fish there.
Is being tired part of his/her dream or is it on the verge before dreaming? Ask him/her.
"parting is such sweet sorrow (Shakespeare)
וחוץ מזה - גם ויסקי 22499
ובכן, לונג ג'והן הוא גם ויסקי.
מעניינת לכשעצמה היא פרשת גילגוליו של לונג ג'והן מגיבור תודעה אימפריאלי בריטי, אולי האנטיתזה בה' הידיעה לוורתר הצעיר של גתה ("יש כאלה שמעדיפים את המונולוג הפנימי. אני - לא, אני אוהב מכות. יש השורפים עצמם בריגושי האהבה, אני - נשמתי נעכלת בלהט הרום. יש הכולאים עצמם בכפר קונטיננטלי קטן עם מרציפן וערגה לאהובה, אני-האוקיינוסים כולם הם נחלתי. יש שמשתרכים עם כלב, ואילו על כתפי תוכי ענק המקלל ב-‏70 שפות")לפאב נידח בעיר קטנה ליד חולון.
אבל לונג ג'והן הוא גם וויסקי, ליתר דיוק, מצד אחד העולם החיצון, ומצד אחר, הוויסקי.
ליתר דיוק, העולם החיצון נמצא מכל הצדדים, שכן לונג ג'והן מגלה עד מהרה שהיקום שלו הוא
גליל נייר, ואל הוויסקי הוא יכול רק לצדד מבט. וגם אל הפקק - איתו נמצא לונג ג'והן ביחסים דיאלקטיים מורכבים.
ההמשך, דהיינו סיפורו הנוגה של הפירט בן דמות הוויסקי "בוא יבוא אולי, הו המלך האדיר", לחשה שרזדה העייפה מליל שימורים.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים