האח! הידד! 22975
בעלי החנויות בתל אביב מודים לעיריית ת"א ומברכים אותה על צעד זה שבוודאי יגדיל את הכנסותיהם.

מנהלי "אגד" ו"דן" מצטרפים לברכות ומוסיפים שכעת בטוח שכל אנשי המעמד הבינוני שהגיעו עד כה לעיר במכוניות, יעברו לקווי האוטובוסים המהירים, הזולים והנוחים.

האזרחים המריעים בטוחים שהכספים אשר יזרמו לעיריית ת"א ישמשו להכשרת חניונים חדשים ושיפור מערכת התחבורה בעיר.

ואילו האנשים הרעים, אשר מעירים תמיד מהצד, אומרים שזו נראית כמו *עוד* יוזמה של עיריית ת"א להכניס כסף לקופתה המדולדלת.
האח! הידד! 23010
כתבת "זולים", אבל בטח התכוונת "בחינם", ואני מצטט מ"הארץ" של היום:
"בשלב השלישי של התוכנית יופנו נהגים שמגיעים מחוץ לעיר לחמישה חניוני 'חנה וסע' בכניסות לעיר, שמהם יפעלו קווי אוטובוס בחינם למרכז העיר".
האח! הידד! 23025
כמה מתערבים שהתוכנית תעצר אחרי ישום השלב השני?
האח! הידד! 23026
אם אני מנצח בהתערבות - הצבעים של "האייל" מוחלפים לצבעים ע"פ בחירתי (אתה הרי ממילא לא תרגיש בהבדל). עכשיו מה אתה מציע למקרה שאני מפסיד?
האח! הידד! 23028
תחשוף את שמך האמיתי לדראון עולם.

וזה לא הוגן - איך נוכל לדעת שניצחתי?
האח! הידד! 76392
נו, מה קורה עם זה?
אגב, הערה על קיטורי חנייה 23210
דבר שהפך לתחביב נפוץ במקומותינו.

ציטוט נפלא וקולע שאיני זוכר מי אמר אותו.
כל האנשים שאומרים שאין חנייה בת"א , לא מתכוונים לכך. "מה שהם מתכוונים זה חנייה מתחת לאף ובחינם".

בטוקיו, כמדומני, לא מורשה אדם לקנות רכב אם אינו מוכיח שהוא רכש גם (בכסף מלא מאד) מקום חניה. אם אני זוכר נכון, אז גם כניסת כלי-רכב מחוץ לעיר אסורה לגמרי.

כחסר רישיון שלא אוהב את טירוף הרכב הפרטי אני נחשד כמובן בחוסר אובייקטיביות (אולי אני דווקא יותר אובייקטיבי?).

אנשים חייבים להבין שחנייה היא מוצר נדיר ולכן יעלה הרבה כסף , ויש לקחת זאת בחשבון כאשר קונים רכב. אנשים מוציאים עשרות אלפי שקלים על רכב ומקטרים על כמה שקלים של מחיר חנייה.

אלא מאי - יש כאן אלמנט פסיכולוגי. כמו העתקות תוכנה לעומת גניבת חומרה , אנשים מוכנים לשלם הרבה עבור ברזלים אבל כאשר יש להם הרגשה שהם משלמים תמורת "אוויר" הם מתעצבנים ולא מוכנים לקבל זאת...

ולוואי והצעדים האלה יעזרו לפני שת"א תהפוך לעוד טוקיו או מקסיקו-סיטי.

- אסף

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים