בתשובה לד''ר בר ביצוע, 07/07/04 11:57
אנשי הקש 231499
בקשר לפסקה האחרונה: אני לא מבין איך אפשר לדבר על הצלחה או כשלון של מוצרי תרבות זרים בהשוואה לישראליים, לאור העובדה שכמעט בכל המקרים אנשים שאוהבים את "סיינפלד" מתעבים את "שמש" ולהיפך, ואנשים שאוהבים את מדונה לא ייתפסו מאזינים לשרית חדד.

לפי הנ"ל, ההצלחה של מוצר תרבותי כלשהוא שמגיע מחו"ל אולי תלויה מעט בשיווק ובפרסום שלו, אבל בעיקר בסוג האנשים שגרים פה, לא? לפי תפיסתי, בין אוהבי "חברים" ובין מעריצי "זינזנה" יש הבדלי אופי עצומים, ממש שתי השקפות עולם שונות, כך שאני לא רואה איך "מכונת שיווק משומנת היטב" יכולה לשנות את זה.
אנשי הקש 231579
האמת היא שלא הבנתי מה אתה רוצה להגיד. בכל מקרה, ההנחה ש''כמעט בכל המקרים אנשים שאוהבים את ''סיינפלד'' מתעבים את ''שמש'' ולהיפך, ואנשים שאוהבים את מדונה לא ייתפסו מאזינים לשרית חדד.'' דורשת ביסוס.
אנשי הקש 231591
אני אהבתי את סיינפלד והחמישיה הקאמרית, את שמש אני באמת לא מי יודע מה אוהב אבל אתמול העדפתי לראות אסתי המכוערת ולפספס 24 (אל תדאגו, הקלטתי).

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים