![]()  | 
				
				
  | 
			![]()  | 
		||
				
  | 
			||||
![]()  | 
			לא, כי יש גם יתרון לגישה החלקה של החסקה לעבר הטובע. | ![]()  | 
		
![]()  | 
		
![]()  | 
				
				
  | 
			![]()  | 
		||
				
  | 
			||||
![]()  | 
			נו, ועוד לא קם הגאון שיכבה את המנוע קצת לפני הטובע ויחליק אליו באצילות כברבור על התמזה? | ![]()  | 
		
![]()  | 
		
![]()  | 
				
				
  | 
			![]()  | 
		||
				
  | 
			||||
![]()  | 
			
				הנה ההודעה הבאה: נו, ועוד לא קם הגאון שבנה מתקן שמאפשר לנתק את המנוע מהחסקה כמה מטרים לפני הטובע? וזאת שאחריה: נו, ועוד לא קם הגאון שחיבר למנוע חגורת הצלה מתנפחת אוטומטית במקרה של ניתוק מהחסקה? והאחרונה: טוב, הבנתי.  | 
			![]()  | 
		
![]()  | 
		
![]()  | 
				
				
  | 
			![]()  | 
		||
				
  | 
			||||
![]()  | 
			במחשבה שניה, כבר קם הגאון. תגובה 234637 | ![]()  | 
		
![]()  | 
		
| חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא | 
| מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
			  RSS מאמרים |
			כתבו למערכת |
			אודות האתר |
			טרם התעדכנת |
			ארכיון |
			חיפוש |
			עזרה |
			תנאי שימוש והצהרת נגישות
		 | 
		© כל הזכויות שמורות |