בתשובה לדוידי, 06/09/04 19:05
יש לך חוסר הבנה מוחלט 245501
You know, I actually agree, and IIRC, Hadar Aviram wrote this in this article itself.
This coonclution, though, is that God was really *pearsonified* to begin with, and that is why you needed the book. This, I feel, is a very interesting conclution, and in complete contadiction to everything you learn at school.
דמויים זה עניין מורכב 323447
דמות במובן הרוחני
צורה וצבע בבד תמונה

אחרי כן הייתי רואה בחזיונות הלילה ...
[חזיונות האפילה לאחר ששקעה השמש אור צללים וחלומות]

והנה העמדו כסאות
[מוקמו מקומות מושב (היכן שמתישבים ומניחים מקומם)]

ועתיק יומין [הכוונה לאלוהים?] ישב.
(הרבה עתיקי יומין קיימים אלוהים או דבר זה או אחר הנוצר על ו מהטבע האנושי או הקיומי או במילה אחת אלוהי זאת אפשר לומר רק מההבנה המורחבת של הדברים אשר אלו חלקם בהם)

לבושו היה לבן כשלג ושיער ראשו כצמר נקי.
[נראה ללא רבד (ללא לכלוך ויתכן גם מסודר למראה) ואולי אפילו טהור (למראה כמובן)]

כסאו היה כלשונות אש וגלגליו כאש דולקת.
[הדבר אשר בו ישב (אותו הכיל?] היה כמו משתלח מתגלנל ומבעיר]

נהר אש נמשך ויצא מלפניו.
[זרם חזק זרם ממנו והלאה היכן שפנה]

אלף אלפים שרתו אותו ורבוא רבבות עומדים לפניו.
[המונים פעלו בשמו ומכוחו ויותר מהם מקומם אל מולו]

בית הדין ישב וספרים נפתחו ...".
[אלו שדנו קבעו את מקומם (קבעו את מבטיהם ואת דעתם) ושפטו וכתבו התרחשות]

ואין סוף לפירושים אותם ציור

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים