בתשובה להאייל האלמוני, 21/09/04 7:25
בעיית הצרכן בעולם הוירטואליה: חוסר מחוייבות 248126
גם לתרבות וגם לכיס. מקבלים אחוז גבוה לאין שיעור יותר, על ספר אלקטרוני - רק שלא קונים. הבעייה שהאוריינטציה בעולם הוירטואלי בניגוד לזו שבעולם של אוביקטיים חומריים נעדרת מחוייבות כלשהי, כמעט. הוירטואל חש עצמו חופשי ברחבי הרשת, נקי מכל מחוייבות. ולכן כצרכן המוכן להשקיע מכיסו (וזו מחוייבות) ערכו של המשוטט מבחינה זו שואף ל-‏0. כך לדעתי גם באתרי היכרויות אינטרנטיים - כמעט שום מחוייבות להשקעה ממשית.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים