בתשובה להאייל האלמוני, 05/10/04 10:45
לפתור בעיות - לא ליצור אותן 250756
אני מצפה מאנשים החיים במדינה לקבל את חוקי ואת אופי המדינה.

הפלשתינאים הינם הרבה אנשים ולא חייבים להסתכל על כולם ביחד.
אם מסתכלים על כולם יחד, הרי שיש לנו שתי ברירות לגרש אותם מכאן או לעזוב.
אבל אם נסתכל עליהם כפרטים נוכל למצוא פיתרון סביר לרובם. חלקם יעזבו, חלקם יתערו במדינה וחלקם יזכו למקום בגן עדן במסגרת מלחמה יותר ויותר נואשת וחסרת סיכוי עם עורף אזרחי קטן והולך שרואה כיצד אלו שהעדיפו שלום הרוויחו בעולם הזה (הגם שויתרו על מקום בגן עדן - גיהנם המוסלמי).
סרובך לראות שיש בהם בני אדם שמעוניינים לחיות ולגדל משפחה בלי להצמד בכל מחיר בחושה בג'בליה למען המאבק, נובע מרצון פוליטי ולא מחיפוש האמת.

אני ממליץ לפלשתינאים בחום לשכנע את הישראלים לעזוב את הארץ על ידי עידוד הגירה במקום לפוצץ אוטובוסים. אני גם חושב שאנחנו צריכים לעודד פלשתינאים להגר מכאן במקום לפוצץ אוטובוסים.

''פושעי אוסלו לדין''.
אכן אמן במהרה בימינו. בלי זה, כנראה נמשיך להלחם לנצח.
לפתור בעיות - לא ליצור אותן 253493
אומר יעקב: ""פושעי אוסלו לדין".
אכן אמן במהרה בימינו. בלי זה, כנראה נמשיך להלחם לנצח."

במזרח התיכון הישן כמו במזרח התיכון הישן, בלי כבש אין סולחה.
והכבש, כמו שאמרו תמיד אנשי הג'יהאד הימני ולא הקשבנו להם, הוא השמאל.
ועוד אומרים לי שאני צריך לפחד מהערבים.
מצטער, שורות כאלה מסבירות לי לפחות, למה אני צודק כשאני מפחד יותר מיהודים.
לפתור בעיות - לא ליצור אותן 253733
אתה מכליל סתם. אין שום סיבה לפחד מכל היהודים.

צריך לפחד מ''יהודים'' כמו יעקב.
לפתור בעיות - לא ליצור אותן 253837
אם אתה מפושעי אוסלו:

כלומר הצבעת בממשלה באחד מאוסלו / אוסלו ב' / ווי בעד מסירת שטחי מולדת ו/או נשק לכנופית מחבלים הרי שיש לך ממה לפחד משינוי בשלטון בארץ וממקבילה למשפטי נירנברג, בדיוק כמו שהיה לאייכמן ממה לפחד. יותר מכך יש לך לפחד ממשפט ההסטוריה.

אם לא היית שותף ברמה של הממשלה אין לך ממה לפחד אלא אם השתתפת באופן פעיל באימון מחבלים לרצוח יהודים.

ולגבי חוסר הפחד שלך מהערבים: שמחה לוי.
לפתור בעיות - לא ליצור אותן 253999
תודה. עכשיו אני באמת רגוע.
מערכת! 254014
מערכת, שימו לב - מישהו אמר כאן "אייכמן" - והוא לא צוחק (?).

לקרוא "גודווין!", במקרה זה, זאת פשוט בדיחה. מדובר בגילוי הרבה יותר מפחיד, מושחת ודגנרטי, ואין לדעת אם זהו אדם בודד או שהוא מייצג תופעה.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים