בתשובה לאורי גוראל-גורביץ', 01/12/04 12:32
המטרו של סנטיאגו דה צ'ילה. 265574
דרך אגב, התכנון של הרכבת הקלה של תל אביב לא שונה בהרבה מהמפה (חוץ מהעובדה שמס' התחנות קטן בהרבה) ומתבסס גם הוא על ציר אורך ע"ב דרך נמיר בת"א, וציר רוחב ע"ב ז'בוטינסקי בר"ג.
המטרו של סנטיאגו דה צ'ילה. 265653
והקו התחתון דומה לציר אלוף שדה\השלום\הקריה\דיזנגוף, שמשום מה מתעלמים ממנו במציאות.
המטרו של סנטיאגו דה צ'ילה. 265809
אמנם הציר שלך יותר הגיוני (למה באמת מתעלמים ממנו במציאות?), אבל בתמונה, הציר התחתון הוא יותר צפוני, ומסתיים במחלף גבעת שמואל ולא באלוף שדה.
המטרו של סנטיאגו דה צ'ילה. 265816
זאת אולי הזדמנות טובה לשאול את האיילים מה לדעתם תוואי טוב לרכבת תחתית בתל-אביב. בעיני לא ברור למה תוואי הרכבת בלינק של עידן מפספס את כיכר רבין ואת דיזנגוף לטובת אזור קרליבך. תוואי בסגנון ארלוזרוב-איכילוב-כיכר מסריק-דיזנגוף סנטר-שוק הכרמל-כרמלית נראה בעיני הרבה יותר חשוב.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים