בתשובה לעדי סתיו, 06/12/04 20:14
מה זה הנוסטלגיה הזו 267338
למוניות שירות לא מלאות יש אינטרס להיות לא יותר מ- 20 שניות לפני האוטובוס הרלוונטי (כדי לא להפסיד נוסעים). מכאן הנוהג הנלוז להתעכב בכוונה בתחנות ובסופו של דבר להיות אטרקטיביות בדיוק כמו אוטובוס (עד כדי 20 שניות). כמובן שברגע שהמונית מלאה הנהג יטוס כמו משוגע לתחנת ההורדה הראשונה.
מה זה הנוסטלגיה הזו 267490
לפחות בקו בו אני נוסע, בשעות בהן אני נוסע, יש אולי 5-6 מוניות על כל אוטובוס. לכן דה-פקטו זה קו של מוניות השרון עם קצת אגד פה ושם, והאוטובוס לא רלוונטי. יתרון הגודל מאפשר להם למקסם את איסוף נוסעים שלהם לפי מידע אמיתי מהשטח ("לכיוון נתניה אני רואה שניים בסירה, שלושה באכדיה, מי חצי ריק?") ולא לפי ניחושים שמבוססים על לוחות זמנים של אגד.

(עד כמה שאני יודע אגד לא מנסים לבצע שום מיקסום איסוף נוסעים נקודתי בכלל, לא לפי מידע מהשטח ולא לפי שום מידע אחר)

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים