בתשובה לדורון הגלילי, 21/12/04 16:45
כי לא היתה דרך לסנכרן את הטייפים. 270804
הסינכרון במכונות הקלטה רב ערוציות נעשה ע"י שימוש בראש אחד להקלטה והשמעה. כך לא נוצר הפרש זמנים בגלל המיקום על סרט ההקלטה. ההפרש האלקטרוני עקב פועלת מגברים ומתנדים זניח מאחר והוא מתחת לתחום הגילוי של מרבית מכשירי המדידה המקובלים.

הסינכרון עם קלאפ לתמונה וצליל הוכיח עצמו כשיטה יעילה ולמיטב ידיעתי עדיין שימושי.

גם כאשר הופעה הוקלטה בשני טייפים נפרדים הסינכרון פשוט:
מקליטים את שני הערוצים לטייפ שלישי סטראופוני.
כי לא היתה דרך לסנכרן את הטייפים. 274408
1. מאמר מרתק ומעניין

2. את ההקלטה הרב-ערוצית המציא האדון המכובד העונה
לשם; לס פול. חלקכם מכיר את השם מהגיטרה המפורסמת
ביותר בעולם כנראה - אחרי הסטראטוקסטר.
(לס פול היה בעצמו גיטריסט)

באשר לתקופה שבה הוא המציא את הטייפ הרב-ערוצי,
תאלצו להיוועץ בחביב הקהל - גוגל.

><>


חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים