בתשובה לארז ליבנה, 28/01/05 19:10
נו... 278114
אני מודע לפחות לשתי השערות. אחת היא באמת עניין קונוטאציה, הציווי תוקפני יותר מצורת העתיד, לכן הדוברים ראו צורך לעדן את זה. אבל במקררים מסוימים זה נשאר, במיחוד בחסרים: לך, בוא.

ההשערה שהנניה היא האנלוגיה לצורת השלילה, לא תרצח וכו'. יש גם דוגמות במקרא שיש שימוש בעתיד לציווי, אבל אני לא זוכר מה הן, אז לא משנה.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים