בתשובה לעדי סתיו, 13/02/05 17:56
משחקי עילית 281311
הא! ההתייחסות לעולם אחר הזכירה לי את המשחק הבא,
בתוך כל מערבולת המשחקים המתרגשת על העולם, יוצא במקרה הטוב משחק אחד בשנה שבאמת עשה משהו חדש ‏1, משהו שעין שחקן עוד לא שזפה קודם.
Neverhood הוא משחק כזה:
אין מה להגיד, זו יצירת אומנות אמיתית, היוצרים פיסלו בכמה טונות של חימר עולם שלם ואניגמתי.
אני אפילו לא רוצה לדמיין כמה קשה היה להרים את ההפקה הזו. נוספים לכך עיצובים מקוריים, הומור מקורי ומוסיקה מקורית. לגבי המשחקיות, זה כבר שאלה של טעם. אבל בכל הנוגע למקוריות הם מחוץ לסקאלה - הכל לגמרי חדש.

ואם כבר ימיי הנשכחים כשחקן חוזרים אליי, אז אי אפשר שלא לחלוק כבוד למי שהביא לעולם את משחקי האסטרטגיה בזמן אמת - DuneII המובסס על "חולית" של פרנק הרברט:
המשחק הזה הביא לעולם ז'אנר שלם של משחקים הקרויים ללא צדק היסטורי על שם ממשיכו המפורסם יותר "C&C-Clones"

1 אפשר לגזור מזה חוק כללי לחיים.
משחקי עילית 281333
הם נקראו ככה בהתחלה, כשDune II ו C&C היו כל הג'אנר. היום קוראים לג'אנר הזה RTS שזה "Real Time Strategy".
משחקי עילית 281345
הדבר שהכי הרשים אותי ב-Neverhood זו המוסיקה המטורללת של Terry Taylor (מן בלוז שיכור, מצחיק ומג'וברש שכזה). הוא אחראי גם לפסי הקול של Skullmonkeys/Boombots.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים