בתשובה לewilde, 27/07/01 10:09
פרצופה של החברה 29862
משרד הפרסום פועל כדי שמשרד הפרסום ירוויח. בשום התקשרות מפרסם-פרסומאי שאני מכיר, רווחיו של משרד הפרסום לא תלויים בתרומה שלו לרווחי המפרסם, וממילא - תמורה זו אינה נמדדת בד''כ (אם הדבר בכלל אפשרי).

לשר התחבורה צריכה להיות מחויבות לא רק למכירות של רכבת ישראל (שכאמור - הן לא מעניינות את משרד הפרסום) אלא גם לאינטרסים ציבוריים רחבים (כמו אי-העלבת לקוחות הרכבת).

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים