|
||||
|
||||
משרד הפרסום פועל כדי שמשרד הפרסום ירוויח. בשום התקשרות מפרסם-פרסומאי שאני מכיר, רווחיו של משרד הפרסום לא תלויים בתרומה שלו לרווחי המפרסם, וממילא - תמורה זו אינה נמדדת בד''כ (אם הדבר בכלל אפשרי). לשר התחבורה צריכה להיות מחויבות לא רק למכירות של רכבת ישראל (שכאמור - הן לא מעניינות את משרד הפרסום) אלא גם לאינטרסים ציבוריים רחבים (כמו אי-העלבת לקוחות הרכבת). |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |