בתשובה לברקת, 11/06/05 14:55
שני מאמרים מאלפים 307983
אז למה כל הפרסומות האלה של התמ"ל מנסות להראות כמה שהם הכי דומים שאפשר לחלב אם? גם "בגלל המדע" מנסה להראות שמשקיעים המון משאבים מחקריים כדי שיהיה כמה שפחות הבדל בין המוצר שלהם ל"מוצר" שלך.
שני מאמרים מאלפים 308004
לא יודעת. תשאל את לב''פ.
שני מאמרים מאלפים 308015
זו מגמה חדשה בפרסומות לתמ''ל, שנועדה לנסות לאגף את תנועת החזרה להנקה מהצד, וגם לשכנע אמהות שרוצות כעקרון להניק אך נתקלות בקשיים שהתמ''ל קרוב ככל היותר לחלב אם. אני חושבת שגם אסרו עליהם לטעון שהתרכובות המלאכותיות טובות יותר או כמו חלב אם (בגלל זה כבר לא משתמשים במונח ''תחליף חלב אם'' כי לחלב אם אין תחליף). אם תשים לב, בכל פרסומת לתמ''ל מצויין כי חלב אם הוא המזון המתאים ביותר לתינוק (משהו כמו ההסתיגויות על חפיסות הסיגריות).
שני מאמרים מאלפים 308017
הממ... לפתור את בעיית רגשות האשמה מן הסתם.

אגב, מסעות הפרסום הם לא כולם מקשה אחת: מטרנה תוקפת בכיוון של "הכי קרוב לאמא" (נדמה לי שפעם היה להם "מי גאון של אמא?"), וסימילאק מהכיוון של "בגלל המדע".

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים