בתשובה להנמלה העמלה, 08/07/05 12:20
תאונה נוספת 315223
בגלל שמאגר הטיפשים, המתאבדים וחסרי המזל לא נראה כעומד להתייבש...

הייתי אומר שהפתרון היחיד לטווח ארוך הוא להקים, במקומות שהעלות הכלכלית מצדיקה זאת, מעברים עיליים\תחתיים ואת שאר המעברים החקלאיים לבטל לחלוטין.

(בדיוק שבצירי תנועה עמוסים אין מעבר חצייה של 50 מטר).
תאונה נוספת 315226
הייתי אומרת שהפתרון הוא להחליף את מהנדס הרכבת ו/או את המזוזה בחדרו.
תאונה נוספת 315245
כל 50 מטר.
(תיקון)
תאונה נוספת 315249
שמעתי שהפעם הנהג נתקע על הפסים, יצא מהרכב והתחיל לרוץ אל הרכבת במטרה להזהיר אותה, כנראה ללא הצלחה יתרה.

אולי כדאי להשקיע בהקמת לחצן מצוקה ליד כל מעבר, שמתריע לנהגי הרכבות המתקרבים/גלאי רכבים על המסילה? אם השירותים הציבוריים מסוגלים לזהות מתי מישהו משתין בהם ומתי הוא הלך, אני לא חושב שצריך להיות קשה יותר מדי לעשות משהו דומה לרכבים שעל המסילה.
תאונה נוספת 315251
ההצעה הכי טובה ששמעתי עד כה. זה אפילו לא נשמע יקר מדי.
תאונה נוספת 315255
ומה עם מצלמות וידיאו בכל מחסום שמשדרות אלחוטית תמונה של הנעשה במחסום לכל רכבת שנמצאת באיזור?
(לא יקר בכלל)

הרבה יותר מידע מאשר הבינאריות של לחצן מצוקה + מאפשר לנהג הקטר לדעת על מצבי חירום כמו שהיו באסון ברבדים שם לא היה קשר לקיומו של ללחצן מצוקה.
תאונה נוספת 315260
השאלה היא אם המצלמות ייזכו לקביעות, ואיך זה ישפיע על מוסר העבודה שלהן.
תאונה נוספת 315268
לא נראה שיש בעיה של תקנים ברכבת ישראל משום שמספרם של נהגי הקטר מצטמצם מיום ליום, לצערי.
תאונה נוספת 315271
כן, חוששתני ששם הקביעות לא מספיקה כדי להבטיח פנסייה...
תאונה נוספת 315256
הצעתי גם להתקין מדי לחץ: תגובה 310785
תאונה נוספת 315259
אני מבטיחה לשקול זאת ברגע שאקבל את המינוי. זה רק ייקח קצת זמן, כי טרם החלטתי להציג מועמדות.
אבל זה נשמע טוב.:)
תאונה נוספת 315269
למה להדרדר לטכנולוגיה של המאה ה- 18 כשאפשר להשתמש ב- live video feed.

(כן כן, הבאזוורד הראשון שלי באייל!)
תאונה נוספת 315270
כל ההצעות הללו נשמעות ממש נהדרות. אולי יבוא מישהו שמבין בתחום ויסביר לנו למה לא מבצעים אף אחת מהן? אני מעדיף שלא לחשוב שזה בגלל בירוקרטיה.
תאונה נוספת 315272
זה באמת לא ברור. אפילו החפיפניקיות המקודשת לא מסבירה את העניין. אולי זה נשמע להם פשוט מדי? זול מדי? אולי הם מעוניינים לפעול בתחום של דילול האוכלוסייה?
תאונה נוספת 315275
כנראה שיש להם כל מיני מקרה קצה שעוד לא חשבנו עליהם בגלל שאין כאן מישהו שבאמת מכיר את רזי הרכבת ופרוטוקולי הקטר (מישהו?)
בטח אי אפשר להסתמך רק על אחד מהם מחשש לכשל.

הפתרון היחידי האמיתי:
תגובה 315223
זה גם מה שעושים בעולם הגדול.
תאונה נוספת 316425
חוששני שכל ילד יודע למה ההצעה שלך לא מעשית. בתקופות שלפני ההתנתקות גם מבוגרים מבינים את זה.
תאונה נוספת 316471
חוששני שאני כבר לא ילד ולא הבנתי.
תאונה נוספת 316473
הוא מתכוון שילדים (או טרדנים) ילחצו על הלחצן בתור תעלול
תאונה נוספת 316480
זה בעייתי, השאלה היא כמה נזק זה עלול לגרום לנסיעת הרכבות. אם זה יגרום לנהג להאט עד שיראה שאין אף אחד במעבר, אני לא בטוח שזה יהיה כזה נורא (מה גם שלא ברור לי כמה כפתור או חיישן כזה יהיה אטרקציה לטרדנים, ובפרט כשהוא במעברים מבודדים, כמו אלו שבהם קרו התאונות).
תאונה נוספת 315330
אפשר להתחיל ממשהו הרבה יותר פשוט - יותר זול ויותר מהיר ליישום. הכוונה היא למעבר "חלק".
כמה מכוניות תקועות יוצא לכם לראות במהלך נסיעותיכם? פה ושם בצידי הדרך. רובן יכלו להמשיך עוד 50 מ' לפני שנעצרו. אז איך זה שדווקא על מסילות ברזל נוהגות מכוניות להתקע, מבלי יכולת להמשיך אפילו עוד 10 מ'? הסיבה נעוצה במבנה מעבר הרכבת. להבדיל מהמעברים המסודרים שכולנו מכירים, בהם המסילה והכביש הם במפלס אחד, והמעבר הוא כמעט bumpless, במעברי רכב חקלאי המסילה גבוהה משמעותית מהדרך החוצה אותה, ובהחלט מהווה מכשול *הגורם* לא פעם להדממת המנוע של הרכב החוצה‏1 בדיוק במצב הקריטי שהוא נמצא על המסילה.

__
1 נכון, יש כאן גם גורם המיומנות של הנהג, אבל נהג שנתקע בפעם הראשונה שניסה לחצות מסילת ברזל, לא יזכה לצבור את הנסיון הנדרש כדי לפתח מיומנות.
תאונה נוספת 315379
נכון, רק לרפד בעבר את סביבות המעבר.
תאונה נוספת 315477
''בעפר'' לא ''בעבר''

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים