בתשובה לגדי אלכסנדרוביץ', 29/07/05 23:35
מה הבנת? 320624
מה זה "את מי זה בדיוק מעניין"? *אותי* זה מעניין. נראה לי פתרון מעולה להתכנסות של סדרות. אני בטוחה שגם המתמטיקאים (מהסנדרין המתמטית הגדולה) ישמחו לשמוע.
מה הבנת? 320628
או.קיי, אז זה מעניין. בסדר. זה לא מספיק כדי *לבטל* את תיאורית הגבולות הקיימת המעניינת אף היא. באותה מידה התיאוריה המעניינת (אני מקווה) של יהושע לא מספיקה כדי לבטל את התיאוריה של אינשטיין.

הבעיה בפיזיקה היא שהיא מתעקשת משום מה לתאר את ה... המ, מציאות. לכן ניסוח של תיאוריה פיזיקלית כולל ביקורת על התיאוריה הקודמת.

חוץ מזה, אני מצטער להודיע שלסנהדרין המתמטית אין זמן לשמוח כרגע. הם עסוקים, כמו כולם, בהתנתקות. תנסה בספטמבר.

________
האייל הצעיר, שעונה ברצינות לבדיחות.

________
האייל הצעיר, גונב את סגנון החתימה של העפרונית.
מה הבנת? 320634
אין שום קשר בין הפיסיקה למציאות. לכל היותר, יש ביניהם קונספירציה.

_____

סגנון החתימה של העפרונית הוא סגנון גנוב.
מה הבנת? 320637
עם הפיזיקה אני מסתדר מצוין. עם המציאות קצת פחות.

_____
זו האשמה חמורה. מצד שני, היא פוטרת אותי כ"גונב מגנב". אז אני שותק.
מה הבנת? 320644
שום האשמה ושום ציפורים (או, לא האשמה ולא נעליים, לפי בחירתך). סגנון גנוב הוא סגנון מגניב.
מה הבנת? 320645
אני מעדיף את "שום האשמה ושום בטיח", תודה.

ואם כך, אני גאה לגנוב סגנון גנוב. מה אני אעשה? הוא מגניב! אין ברירה אלא לגנוב אותו.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים