בתשובה להאלמוני ממנג, 12/08/05 11:30
הפרטה- ואין אוטובוס 323465
חשבתי שבתנאי שוק חופשי, גם קו עם רווחיות נמוכה עדיף על שום דבר, ולכן אם השוק יהיה פתוח לתחרות מלאה גם קווים ברווחיות נמוכה יופעלו.
שלושה הסברים אפשריים 323504
א. יתכן שטעית.
ב. החלף ''קו עם רווחיות נמוכה'' ב-''קו עם רווחיות שלילית (קטנה כרצונך)''.
ג. קו עם רווחיות נמוכה (קטנה כרצונך) עדיין דורש השקעה כדי להפעיל. רווחיות נמוכה מאוד פרושה שההחזר על ההשקעה נמוך, ומכאן שאל מול ערוצי השקעה חלופיים בסיכון נמוך יותר (לשים את הכסף שעולה קניית האוטובוס הנוסף בבנק, לדוגמה) אין הצדקה להפעיל אותו.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים