בתשובה לכליל החורש נאורי, 19/09/05 11:18
בזבוז 330749
למעשה המיסים על הדלק והרכב עולים בהרבה על ההשקעה בתשתיות הרלוונטיות.
בזבוז 330797
והפתרון הוא, כמובן, להוריד את המסים על הראשונים במקום להשקיע כסף באחרונים.
בזבוז 330857
אין באמת בעיה של תשתיות (לדעתי), אם תוקם מערכת נורמלית של תחבורה ציבורית (עם סיבסוד כבד) ויאכפו בצורה דרקונית חוקים קיימים הנותנים לה עדיפות בתנועה (נתיבים יעודיים וכד') אז יהיה מעבר מסיבי לעבר תחבורה ציבורית (כמו בלונדון לדוגמה), דבר שבתורו יוריד מאוד את העומס על הכבישים.
בכל מקרה כיום אף אחד לא מסבסד את התשתיות או את התחבורה הציבורית, הראשונים מקבלים רק חלק קטן מהמיסים על הרכב והשניה לא נהנת מסובסידיות משמעותיות (אם בכלל).

סתם לידע כללי, רמת המינוע בארץ היא פחות מ300 מכוניות לאלף איש, בעוד שבארה"ב היא מעל 800, ככה שיש עוד הרבה מאוד מקום לפקקים וכבישים.
בזבוז 330865
אני מסכים.

עוד אפשרות היא לאסור על ייבוא של דלקים מזהמים לארץ. עוד כמה עשרות שנים, כשנתאושש מהתהפוכות הכלכליות והחברתיות שיווצרו כתוצאה מכך, נוכל ליסוע לנו בשקט ברכבינו הזולים, המונעים ע''י כוח אדם, מתנול או ביודיזל.
בזבוז 330897
כמה עשרות שנים של כאוס ופיגור כלכלי עצום בשביל לחסוך לעולם את מה שסין פולטת ביום ... הגיוני.
בזבוז 330917
בינתיים מה שפולטים 1.2 מליארד סינים בשבוע פולטים 300 מליון אמריקאים ב-?

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים