בתשובה לגדי ו., 06/10/05 20:35
בג''צ אסר על ''נוהל שכן'' 335247
ודאי שהשכן מסתכן. אחד השכנים שעברו את הנוהל הזה כבר עבר מן העולם.
בג''צ אסר על ''נוהל שכן'' 335257
תגובתי באה רק למנוע את ההשוואה בין הסכנה לשכן לבין הסכנה לחייל.

לו הייתי מפקד שצריך להחליט, הייתי שולח את השכן למרות הפסיקה. אני מעדיף להסביר למה שלחתי שכן מאשר להסביר למה שלחתי חייל.
בג''צ אסר על ''נוהל שכן'' 335280
נו, כן, לא חשבתי אחרת.
המשפט היסודי של תורת המוסר 335260
''כל המספרים בין אפס לאחד שווים זה לזה''.
המשפט היסודי של תורת המוסר 335279
צר לי לומר שלא עליתי על הקשר.
ומאין לקחת את האמרה המעניינת הזאת?
המשפט היסודי של תורת המוסר 335286
הסיכוי שהשכן ייפגע הוא בין אפס לאחד, נגיד X.
הסיכוי שחייל ייפגע הוא בין אפס לאחד, נגיד Y.

האמרה במרכאות נועדה להגיד שיתכן ש-X שונה מ-Y.

ואצל עוזי, צריך לראות האם השתנתה גם הכותרת, האם הרווח בין השורות גדל, והאם המרכאות כפולות.
אחרי שתברר לעצמך את כל אלה, ותמצא עוד כמה נקודות מעניינות בתגובה, אולי תבין למה הוא התכוון.
המשפט היסודי של תורת המוסר 335290
הבנתי. אין ספק שכל המספרים בין אפס לאחד שווים זה לזה.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים