בתשובה לסמיילי, 27/10/05 15:02
נזקים מצטברים 341386
כלומר אינטלינגציה אינה נמדדת בידע, אלא במוטביציה לחקר.

אגב, כלל לא ברור אם זה שיודע את השטות ''חקר''. ייתכן מאוד שהוא שמע אותה כבדרך אגב מבלי להקדיש לה מחשבה רבה (למעשה, קרוב לודאי שזה כך, כי אם היה חוקר היה יודע את האמת).
נזקים מצטברים 341399
נו, מה יהיה? אתה שם לב שאנחנו מתקדמים במעגלים? אז, כן, אם האפשרות היתה לבחור בין גננת שיודעת נכון, לגננת שיודעת לא נכון, הייתי בוחר בראשונה. זה לא המצב. המצב הוא בחירה בין גננת שלא יודעת לגננת שיודעת לא נכון, ובבחירה הזאת, השניה יותר אינטליגנטית.

גם לשמוע זה סוג מסויים של חקירה.
נזקים מצטברים 341404
כלומר, בין גננת שהשם שרדינגר לא אומר לה דבר, לבין זאת שמקשרת אותו לדיון 1167, אתה מעדיף את השניה.
נזקים מצטברים 341407
כן.
נזקים מצטברים 341413
שרדינגר? זה לא הארכי אויב של צבי הנינג'ה?
נזקים מצטברים 341449
הגננת השנייה הרבה יותר אינטליגנטית. שרדינגר היה מגדל חתולים ידוע.
נזקים מצטברים 341412
מתי אמרתי שהבחירה היא בין גננת שיודעת נכון לגננת שיודעת לא נכון? אולי כדאי באמת שנפסיק.
נזקים מצטברים 341414
לא אתה אמרת, אני אמרתי.
נזקים מצטברים 341415
אז אני לא רואה קשר בין התשובות שלך ומה שאני אומר. הפסקתי.
נזקים מצטברים 341416
האם הגישה שלך תופסת גם לחסידי חב"ד שיפיצו את האמת שלהם בגן הילדים?
נזקים מצטברים 341426
לא (ז"א, לא הכל).

ההבדלים:
א. משה קליין מפיץ את האמת שלו לגננות ולא לילדים.
ב. האמת של משה קליין היא אמת שילד בגן (או גננת, או כל אדם) לא יכול להבין.
ג. האמת של משה קליין מרחיבה את האופקים של הגננות.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים