בתשובה למשה קליין, 24/11/05 19:30
איך אומרים ביהדות 348727
נקרא לילד בשמו: לא "ידע" אלא *הלוסינציות* - גם אצל הרמח"ל, גם אצל קודמיו בכתבים היהודיים וגם אצל דורון (שאין לי דבר נגדו, להיפך - רק בעדו) כפי שניתן לראות בבירור בדיון זה.

ואומר בפשטות את מה שרון אמר בצורה פחות פשוטה: דורון אומר שלא עורר עניין ברעיונותיו, ודבריו אינם אמת: רעיונותיו *עוררו עניין רב*, אך הם *אינם קבילים* - וזוהי הבעיה, בעיית קבילות סובייקטיבית ולא בעיית התעלמות אובייקטיבית-קולקטיבית, שהוא מעדיף להאמין בה. הלוסינציות, אמרתי כבר?
איך אומרים ביהדות 348734
תודה לך על הפרשנות המאירה ביחס לדורון.

אם הבנתי נכון, אז אצל הרמח"ל הזיקה למצב ערות התודעה של האדם קשורה במתח/ זיקה בין הידוע ללא ידוע
איך אומרים ביהדות 348755
איפה דורון דיבר על מתח/זיקה בין הידוע ללא ידוע?
איך אומרים ביהדות 348737
כל מילה - אמת.
איך אומרים ביהדות 348986
"(שאין לי דבר נגדו, להיפך - רק בעדו)"

נו, עם "ידידים" כאלה מי צריך אויבים ?

"אך הם *אינם קבילים* - וזוהי הבעיה"

בוודאי, הרי ברור לכל זב ומצורע שתובנותיו *הסוביקטיביות* של קנטור על מושג האוסף האינסופי (ניתן להגדיר קרדינל מדוייק לאוסף אינסופי) הם ורק הם האוביקטיביות-הקולקטיבית בהתגלמותה.

"המשכיל בעת ההיא" אתה שייך לקהילת אנשים שנמצאת בהלוסינציות כבר למעלה מ-‏150 שנה, ואני תוקע מראה מול הפרצוף ההזייתי שלכם וחושף את עליבותו קבל עם ועולם.
איך אומרים ביהדות 348989
גם את העם והעולם אתה רואה במראה: העם זה אתה, והעולם זה משה קליין.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים