בתשובה לאיציק ש., 26/12/05 20:08
Freakonomics meets Tversky and Kahneman 358241
צרכים לא מושתלים בקונים. נכון שקוראים לזה "צרכים מזויפים", אבל הצרכים עצמם לא בדיוק מושתלים. מה שהמפרסמים עושים הוא לקיחת טרמפ על צרכים קיימים, והצגתם כצרכים אחרים (או בצמוד לצרכים אחרים).
כולנו רוצים אהבה - מציגים זוג מאוהב בפרסומת לשוקולד. כולנו רוצים מין - מציגים בחורות מעורטלות בפרסומת למכונית. כולנו רוצים להיות מקובלים חברתית - מציגים בחור/ה פופולרי שותה משקה קל.
Freakonomics meets Tversky and Kahneman 358295
מסכים איתך.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים