בתשובה לאיציק ש., 17/01/06 23:13
מחשבה תחילה 361817
התנהגות גסה פרועה והפרת חוק אינם הופכים מאבק אידיאולוגי לבלתי צודק. ע"ע מאבק הסטודנטים.

שלילת המהות (נוכחות יהודית בחברון) צריכה להתבסס על ראיה מעמיקה של עקרונות היסוד של ישראל המתבטאים בחוקיה.
כאשר עקרונות היסוד משתלבים לכלל מערכת ערכית אחידה ומקובלת על הציבור מתבטא הדבר בחקיקה ואכיפה.

ישראל בחרה להעניק זכויות יתר ליהודים תוך שקילת המידתיות (ע"ע בגץ גדר ההפרדה). בכך מערבבים ערכים מנוגדים.
זכויות יתר ליהודים = פגיעה בערבים.
שוויון זכויות = ביטול חוקים מפלים (למשל חוק השבות)
מיזוג עקרונות מנוגדים "תוך שמירת המידתיות" = ישראבלוף - המשך הברדק
מחשבה תחילה 361819
השורות התחתונות שלך בילבלו אותי לגמרי. מה לביטול חוק השבות ולשלטון הישראלי הצבאי בשטחים? בשטחים שורר ממשל צבאי כמחוייב מהחוק הבין לאומי. אני מסכים איתך שפסיקות הבג"ץ עד היום הן ישראבלוף. כל פסיקות הבג"ץ נסמכות על האינטרס הביטחוני. כל העתירות בגין ההתנחלויות שהגיעו לבג"ץ נדחו כי גורמי הבטחון קבעו שההתיישבות היא בטחונית. לאחר שנקנו שטחים ונבנו בתים, כבר קיים אלמנט הקניין. האמת היא שההתנחלויות-במיוחד בחברון אינן בטחוניות ולכן לא חוקיות. כל ההתפלפלות של השופט שמגר בזמנו שהשטחים לא ממש כבושים גם היא קביעה שברבות הימים הוא ישתדל לשכוח. מה לכל זה ולהחלטות הפנימיות שכביכול לא הגענו אליהן? רוצים לספח את השטחים? יש לזה רק דרך אחת שתעמוד בחוק הבין לאומי: משעל עם בקרב תושבי השטחים .

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים